ورزشگاه تختی آماده میزبانی از هفته چهارم لیگ برتر می‌شود

دبیر آماده‌سازی مجموعه ورزشی تختی تهران خبر داد که این ورزشگاه از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده میزبانی از بازی‌ها است.

دبیر آماده‌سازی مجموعه ورزشی تختی تهران گفت: این ورزشگاه از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حسین‌پور روز پنجشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در خصوص عدم امکان میزبانی ورزشگاه تختی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: منظور از عدم برگزاری در مجموعه تختی مربوط به سه هفته ابتدایی لیگ است و به طور قطع از هفته چهارم آماده ارائه خدمات مطلوب خواهیم بود.

وی ادامه داد: این مجموعه با قدرت در حال آماده‌سازی برای برگزاری لیگ است و تمامی آیتم‌های مورد نظر سازمان لیگ و شورای تامین در حال رفع ایراد و بهسازی است. برای زمین چمن نیز در حال رفع نقاط آسیب دیده با بهترین پیمانکاران هستیم و قرارداد همکاری و مشاوره منعقد شده و امیدواریم بهترین زمین را در اختیار تیم‌های تهرانی قرار دهیم.

دبیر آماده‌سازی مجموعه تختی تاکید کرد: مدیر کل ورزش و جوانان استان و مجموعه همکاران اداره کل معتقد هستند استادیوم تختی از سرمایه‌های ارزشمند کشور است و عزم بر این است با کار جهادی به چرخه خدمات‌رسانی به فوتبال کشور باز برگردد. ما معتقدیم که اگر شعار همدلی شکل بگیرد، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر