درخشش آزمون در پیراهن شباب الاهلی؛ رسانه‌های اماراتی از مهاجم ایرانی تمجید کردند

سردار آزمون، مهاجم ایرانی شباب الاهلی، در اولین بازی خود برای این تیم عملکرد درخشانی داشت و توانست گلزنی کند. رسانه‌های اماراتی از جمله روزنامه البیان، از عملکرد آزمون ابراز رضایت کرده و او را ستوده‌اند.

 روزنامه اماراتی عملکرد سردار آزمون در نخستین بازی‌اش برای شباب الاهلی دبی را ستود.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه البیان امارات؛ تیم فوتبال شباب الاهلی با پیروزی از نخستین چالش کادر فنی و بازیکنان در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا بازگشت و توانست سپاهان را در در ورزشگاه 75 هزار نفری نفش جهان از پیش‌رو بردارد. مهمترین دستاورد شوالیه‌ها کسب پیروزی و رویارویی با الغرافه قطر در مرحله بعدی این مسابقات است.

این رسانه اماراتی در ادامه با اشاره به تمجید عملکرد سردار آزمون در ترکیب شباب الاهلی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم نوشت: شباب الاهلی شایستگی حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به همراه دو نماینده دیگر امارات یعنی الوصل و العین را دارد. شباب الاهلی با کسب پیروزی 4 بر یک برابر سپاهان پیام اطمینان‌بخشی برای هوادارانش فرستاد و سرمربی پرتغالی توانست تیمش را با شمایلی جدید به خوبی مدیریت کند.

البیان سپس درباره عملکرد سردار آزمون در نخستین بازی‌اش برای شباب الاهلی می‌نویسد: مهمترین و جدیدترین خرید تابستانی شباب الاهلی از بایرلورکوزن آلمان که فصل گذشته به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی کرده بود، توانست در نخستین بازی‌ خودش را نشان داد و بلافاصله پس از ورود به زمین گل زد. سردار آزمون علاوه براین نقش مهم خود را در خط حمله شباب الاهلی به خوبی ایفا کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر