معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود

قائم‌پناه گفت: ما باید ۸۵ میلیون ایرانی با نگاه‌ها، قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و مناطق مختلف را نمایندگی کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: همه ایران باید در دولت با گرایش‌ها و نگاه‌های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود.
 
به گزارش ایسنا، محمد جعفر قائم‌پناه درباره اولویت‌های معاونت اجرایی ریاست جمهوری، اظهار داشت: اولویت ما نگاهی است که آقای پزشکیان دارد. دولت ما دولت وفاق ملی و انسجام با رویکرد‌های جدید و خردمندانه و استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره امور کشور است.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: همان‌طور که در ابلاغ آقای پزشکیان آمده است، نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی با نگاه به چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و قانون برنامه، وظایف خود را انجام می‌دهد.
 
قائم‌پناه گفت: نگاه ما به همه مردم در سراسر کشور یکسان است و ایران را برای همه می‌خواهیم. همه ایران باید در دولت با گرایش‌ها و نگاه‌های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه دولت متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود. ما باید 85 میلیون ایرانی با نگاه‌ها، قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و مناطق مختلف را نمایندگی کنیم.
 
قائم پناه اظهار داشت: در نهاد ریاست جمهوری، قطعا نیاز است که اساس کار را بر رضایت‌مندی بگذاریم. بر اساس سیاست‌های کلی، حفظ کرامت انسان‌ها و احترام به حقوق مردم، اهمیت دارد. ما باید در اجرای برنامه‌ها، مردم را ارباب خود بدانیم، یعنی افرادی که به دستگاه‌های دولتی مراجعه می‌کنند، اربابان ما هستند و کارگزاران باید آنان را تکریم و احترام کنند؛ همه تلاش ما باید این باشد که دولت جمهوری اسلامی ایران، دولتی عزتمند و پرافتخار باشد تا عزت رهبری و نظام را حفظ کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر