امام جمعه کرمانشاه: تضعیف رییس‌جمهور حرام است

امام جمعه کرمانشاه: نباید فریب ۲ قطبی سازی ساختگی را خورد .ملت فهیم و بصیر ایران می‌داند وقتی رییس جمهور انتخاب شد، همه باید حمایت کنند تا بتواند در اداره امور کشور موفق باشد و اگر قرار باشد شاهد اختلاف و دوییت باشیم، کار مردم روی زمین می‌ماند.

  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر حمایت همه جانبه از دولت جدید تاکید کرد و گفت: تضعیف دولت و شخص رییس‌جمهور از نظر شرعی و اخلاقی حرام است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمانشاه ضمن تبریک به دکتر پزشکیان برای مسوولیت ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمن از ابتدای شروع به کار دولت چهاردهم به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه است تا 2 قطبی ایجاد کند و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی با بیان اینکه نباید فریب 2 قطبی سازی ساختگی را خورد، افزود: ملت فهیم و بصیر ایران می‌داند وقتی رییس جمهور انتخاب شد، همه باید حمایت کنند تا بتواند در اداره امور کشور موفق باشد و اگر قرار باشد شاهد اختلاف و دوییت باشیم، کار مردم روی زمین می‌ماند.

خطیب جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه روزانه هزاران پیام با ظاهر انقلابی و حزب الهی در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: برخی از این پیام ها کار دشمن است تا بتواند 2 قطبی مد نظر خود را در جامعه ایجاد کند اما همانطور که در زمان انتخابات موفق نشدند، به امید خدا و هوشیاری مردم هرگز هم موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دولت سیزدهم گفت: تخصیص 30 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن کرمانشاه - خسروی فقط یکی از این اقدامات ارزشمند است و جا دارد موفقیت‌های حاصله دولت سیزدهم توسط اصحاب رسانه برای مردم بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه گفت: امروز که رسانه‌ها در جوامع بشری میدان داری می‌کنند، نقش خبرنگاران در تولید و انتشار اخبار بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با تعهدی که دارند سعی می‌کنند اخبار و واقعیت‌ها را به درستی در جامعه اطلاع رسانی کنند، افزود: باید در انعکاس اولیه اخبار نهایت دقت را داشت چرا که خبر منتشر شده را نمی‌توان جمع کرد و دین آن تا قیامت بر گردن خبرنگار می‌ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر