امام جمعه کرج: سیاه چاله جمعیتی جدی است/ خانواده‌ها با الگوگیری از زندگی پیامبران برای فرزندآوری تلاش کنند

امام جمعه کرج تاکید کرد: سیاه چاله جمعیتی جدی است و اسلام بر تحکیم خانواده و مهربانی در آن موکداً اصرار دارد .

امام جمعه کرج تاکید کرد: سیاه چاله جمعیتی جدی است و اسلام بر تحکیم خانواده و مهربانی در آن موکداً اصرار دارد .
 
به گزارش تسنیم، آیت‌اللّه سید محمد مهدی حسینی ظهر امروز درخطبه‌های نمازجمعه  شهر کرج با اشاره به اینکه باید به رژیم کودک کش اسرائیل این اطمینان داده شود که نبرد تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد، اظهار داشت: انتخاب درست و به جای یحیی سنوار دارای پیامی از مقاومت بوده زیرا این شخص فردی با هوش و مسلط بر اطلاعات سیاسی رژیم صهیونیستی است.
 
وی با اشاره به اینکه اسرائیل همیشه به فکر نابودی مسلمانان به ویژه شیعیان است، افزود: با نگاهی به تاریخ خواهیم دید که رژیم اسرائیل جنگی را علیه لبنان آغاز کرد تا آنها را زیر سلطه برده و حزب اللّه را نابود کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: حزب اللّه همه معادلات دشمنان را بهم زد و پس از پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه اسرائیل اعتراف به شکست کرد.
 
آیت اللّه حسینی همدانی با بیان اینکه اسرائیل به قصد نابود کردن غزه وارد میدان شده است، عنوان کرد: دراین 10ماه که از جنایات رژیم غاصب می‌گذرد انسان‌های بی‌گناه و کودکان بسیاری کشته شدند.
 
امام جمعه کرج  با توجه به اینکه  اگر کشورهای مقاومت که هنوز جنگ اصلی خود را شروع نکرده‌اند بخواهند اقدام جدی داشته باشند محل جنگ قلب تل آویو خواهد بود، افزود: سکوت در ترور شهید هنیه یعنی همراهی با رژیم غاصب.
 
وی با توجه به اینکه   آمریکا با برخوردهای دوگانه خود که به هیچ‌یک از  قوانین بین المللی پای‌بند نیست از رژیم غاصب حمایت می‌کند و در کمال پررویی به ما و کشورهایی که همراه هستند می‌گوید پاسخ ندهید، بیان کرد: مکرون از جمله افرادی است که زنگ زده گفته خویشتن‌داری کنید اما پاسخ ما همان پاسخ رئیس جمهور محترم است که گفت پاسخ ایران برق آسا، شدید و قوی‌تر از قبل خواهد بود.
 
امام جمعه کرج با بیان اینکه  ایران اسلامی در حفظ منافع ملی  و اقتدار ملی هرگز کوتاه نخواهد آمد، گفت:دشمنان ایران  درتلاش هستند تا خانواده تشکیل نشود.
 
آیت الله حسینی همدانی افزود: اگر خانواده در تراز لازم باشد افرادی مفید برای جامعه تربیت می‌کند و تمام تلاش دشمن در این است که فرزند‌آوری صورت نگیرد وسگ و حیوانات را جایگزین  این امر می‌کنند تا مردم ما سرشان با حیوانات گرم شود.
 
امام جمعه کرج تاکید کرد: سیاه چاله جمعیتی جدی است و اسلام بر تحکیم خانواده و مهربانی در آن موکداً اصرار دارد .
 
وی در پایان ادامه داد: خانواده‌ها با الگوگیری از زندگی پیامبران و ائمه اطهار باید برای تحکیم بنیان و فرزند آوری تلاش کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر