امام جمعه اهواز: زائران در مسیر راهپیمایی شئونات اسلامی را رعایت کنند/ بانوان از سفر انفرادی به کربلا خودداری کنند

خطیب جمعه اهواز بر تقویت نسل های آینده تاکید کرد و گفت: هرچه برای سفره فرزندان خود هزینه می‌کنیم باید برای دین فرزندان نیز هزینه کنیم تا نسلی آگاه، دیندار، انقلابی و مومن را به آینده تحویل دهیم.

خطیب جمعه اهواز گفت: رژیم صهیونیستی تا دیر نشده از فلسطین اشغالی بیرون برود چرا که انتقام ایران و جبهه مقاومت ویرانگر و خانمان‌سوز خواهد بود. 
 
به گزارش ایرنا، سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از انتقام سخت ایران و جبهه مقاومت در هراس است و یک شب خواب خوش ندارد.
 
وی افزود: جنایت‌های اخیر این رژیم جعلی این بار پیامدهای سنگین و درس عبرت بزرگی برای تمامی دشمنان اسلام و ایران خواهد داشت.
 
امام جمعه اهواز ایران اسلامی را یکی از ارکان اصلی تشکیل جبهه مقاومت برشمرد و گفت: نسل پس از انقلاب به دنبال آن است که جهان را تحت تاثیر اسلام قرار دهد؛ جرقه اولیه تمام مقاومت های سوریه، یمن و عراق از ایران آغاز شده است و بی‌شک این جبهه روز به روز تقویت می‌شود.
 
خطیب جمعه اهواز بر تقویت نسل های آینده تاکید کرد و گفت: هرچه برای سفره فرزندان خود هزینه می‌کنیم باید برای دین فرزندان نیز هزینه کنیم تا نسلی آگاه، دیندار، انقلابی و مومن را به آینده تحویل دهیم.
 
وی همچنین با اشاره به آغاز حرکت زائران اربعین به سمت کربلا، گفت: موکب‌های اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و آماده پذیرش زائران هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: انتظار می رود زائران بیش از یک هفته در عراق نمانند و بدون گذرنامه دارای اعتبار به مرز مراجعه نکنند و در مسیر راهپیمایی نیز شئونات اسلامی را رعایت کنند.
 
وی ادامه داد: مهمان نوازی مردم مومن خوزستان در ایام اربعین حسینی مثال زدنی است و امید می رود امسال نیز شهرهای منتهی به مرز به خوبی پذیرای زائران سراسر کشور باشند تا زائران داخلی و خارجی بهترین خاطرات را از خوزستان برای خود ثبت کنند.
 
امام جمعه اهواز بیان کرد: همچنین تا آنجا که امکان دارد بانوان از سفر انفرادی به کربلا خودداری و با کاروان‌ها و خانواده در این سفر معنوی شرکت کنند.
 
وی همچنین با تبریک به قهرمانان المپیکی ایران گفت: علیرضا مهمدی‌ کشتی گیر شهرستان ایذه و سعید اسماعیلی کشتی‌گیری از شهرستان دزفول جانانه برای ایران اسلامی و خوزستان افتخار آفرینی کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر