مصدومیت کتف، طلا را از یزدانی گرفت/ حال پدر یزدانی بد شد (+عکس)/ یزدانی در کنار تختی قرار گرفت

حسن یزدانی با نتیجه ۷-۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران در شرایطی که در حین مبارزه فینال از ناحیه کتف شدیدا دچار آسیب دیدگی شده بود، نتیجه را به کشتی گیر روسی الاصل بلغارستان واگذار کرد.
 
به گزارش ایسنا، در جریان دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس،‌حسن یزدانی دارنده یک مدال طلا و یک نقره المپیک و 3 طلا، 3 نقره و یک برنز جهان، مقابل ماگومد رمضان اف  کشتی گیر روسی الاصل بلغارستان به روی تشک رفت و در همان ثانیه های نخست مبارزه از ناحیه کتف که چند ماه پیش آن را تحت عمل جراحی قرار داده بود، شدیدا احساس درد کرد. 
 
یزدانی در ادامه نیز بارها از شدت درد دست راست روی تشک افتاد و توسط دکتر شادگان پزشک‌ اتحادیه جهانی معاینه شد اما با همان شرایط حاضر به ترک مبارزه نشد و با یک دست کماکان رو به جلو حرکت کرد و بارها به حریف حمله ور شد. 
 
کار تا دقیقه پایانی یک بر یک پیش می رفت و یزدانی برنده مبارزه بود اما در دقیقه پایانی در خاک حریف نشست و در نهایت با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال طلای المپیک بازماند.
 
 
یزدانی پیش از این روز گذشته پنج شنبه در دور نخست مقابل لاورنس از استرالیا با امتیاز عالی 10 بر صفر به برتری رسید. وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی برابر دارن کوروگلیف کشتی گیر روسی الاصل یونان و دارنده 2 مدال طلای اروپا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید. یزدانی در نیمه‌نهایی نیز مقابل مایلس آمینه دارنده مدال برنز جهان و المپیک از سن مارینو به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 7 بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.
 
حال پدر پهلوان حسن یزدانی بد شد
 
مصدومیت کتف، طلا را از یزدانی گرفت/ حال پدر یزدانی بد شد (+عکس)/ یزدانی در کنار تختی قرار گرفت
 
در پایان دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس که با مصدومیت پهلوان منجر به شکست مقابل حریف بلغارستانی شد حال پدر حسن یزدانی بد شد.
 
مأموران پزشکی با همراهی دکتر بابک شایگان، پزشک اتحادیه جهانی کشتی بلافاصله وارد عمل شدند و وی را به خارج از سالن منتقل کردند.
 
یزدانی در کنار تختی قرار گرفت
 
دلاور کشتی ایران با کسب مدار نقره به رکورد پهلوان تختی رسید و در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد.
 
مصدومیت کتف، طلا را از یزدانی گرفت
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر