شب نقره‌ای ایران در المپیک / ۲ مدال نقره و یک فینالیست (فیلم)

چهاردهمین روز المپیک برای کاروران ایران دو مدال نقره داشت. اما مهم‌ترین مسابقه روز چهاردهم فینال حسن یزدانی با ماگومد رمضانوف از بلغارستان بود. یزدانی که با مصدومیت شدید از ناحیه کتف روی تشک آمده بود شکست ۷ بر یک را پذیرفت.

عصر ایران ــ چهاردهمین روز المپیک مصطفی جوادی اولین نماینده وزنه‌برداری ایران در دسته 89 کیلوگرم پنجم شد. جوادی با مهار وزنه 168 در یک ضرب و 204 در دوضرب، مجموع 372 کیلوگرم رتبه پنجم را بدست آورد و از رسیدن به مدال بازماند. 

گزارش را این‌جا ببینید

یونس امامی هم در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد در مصاف با «کایل داک» آمریکایی با نتیجه 11 بر یک مغلوب و حذف شد. امیرحسین زارع آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران «طاها آکگل» را برد و فینالیست شد. او باید شنبه شب در فینال به مصاف حریف قدیمی‌اش «گنو پتریاشویلی» برود.

اما مهم‌ترین مسابقه روز چهاردهم فینال حسن یزدانی با ماگومد رمضانوف از بلغارستان بود. یزدانی که با مصدومیت شدید از ناحیه کتف روی تشک آمده بود شکست 7 بر یک را پذیرفت.

مسابقه پایانی روز چهاردهم فینال وزن 80 کیلوگرم تکواندو بود. جایی که مهران برخورداری برابر اعجوبه دو متری تونسی 2 بر 0 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر