خبرسازی گوشی عجیب در دست مدیرعامل هواوی (+عکس)

در ماه‌های گذشته شاهد گزارش‌هایی درباره توسعه اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا توسط هواوی بودیم که حتی مدیر غول چینی نیز توسعه آن را تایید کرد.

در این تصویر ظاهراً نمونه اولیه مربوط به تحقیق‌وتوسعه هواوی برای گوشی تاشو نوآورانه‌اش دیده می‌شود.

به گزارش دیجیاتو، در ماه‌های گذشته شاهد گزارش‌هایی درباره توسعه اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا توسط هواوی بودیم که حتی مدیر غول چینی نیز توسعه آن را تایید کرد.

حالا تصویری از «ریچارد یو»، مدیرعامل سابق این شرکت که درحال‌حاضر به‌عنوان رئیس هیئت مدیره هواوی فعالیت می‌کند منتشرشده که این دستگاه را در دستان او نشان می‌دهد.

در تصویر زیر، گوشی تاشو با دو لولای هواوی در دستان رئیس هیئت مدیره این شرکت دیده می‌شود که همچنین یک دوربین سلفی در سمت چپ آن قابل مشاهده است. علاوه‌براین، دستگاه مذکور به‌خاطر استفاده از دو لولا، به جای یک لولا که گوشی‌های تاشو معمولی مانند گلکسی زد فولد 6 و هواوی میت X5 به آن مجهز هستند، دارای دو خط تاشدگی است.

خبرسازی گوشی عجیب در دست مدیرعامل هواوی

Digital Chat Station به‌عنوان یکی از منابع معتبر صنعت فناوری توضیح می‌دهد دستگاهی که رئیس هیئت مدیره هواوی در حال استفاده از آن است، شبیه به نمونه اولیه مربوط به تحقیق‌وتوسعه آن است.

شایعات مربوط به گوشی تاشو هواوی

خبرسازی گوشی عجیب در دست مدیرعامل هواوی

انتظار می‌رود صفحه نمایش اصلی آن حدود 10 اینچ باشد و گفته می‌شود که این دستگاه دارای تراشه کایرین سری 9 خواهد بود.

این منبع همچنین ادعاکرده که گوشی تاشو نوآورانه هواوی قبل از میت 70 معرفی خواهد شد. شایعاتی نیز وجود داشت که ادعا می‌کردند این دستگاه تا قبل از پایان ژوئن وارد بازار می‌شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد. درباره میت 70، شایعه‌شده که این دستگاه در اواسط تا اواخر سه‌ماهه چهارم سال جاری در چین عرضه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر