ماوریک لوبو؛ وانت جدید فورد(عکس)

فورد با معرفی ماوریک لوبو مرز وانت‌های جمع و جور را جابه‌جا کرد. این خودرو با ترکیب ویژگی‌های اسپرت و کاربردی، به دنبال جذب نسل جوان علاقه‌مند به خودرو است.

عصر ایران - فورد از مدل ماوریک لوبو، یک نسخه پیکاپ جمع‌وجور خیابانی رونمایی کرد. لوبو دارای حالت اسپرت‌تر است که جلو را 0.5 اینچ و عقب را 1.1 اینچ پایین‌تر آورده است. این خودرو از اجزای عملکردی مانند ترمزهای فوکوس ST و واحد محرک کلاچ دوگانه از برونکو اسپورت قرض گرفته است که قابلیت‌های هندلینگ و ترمزگیری را بهبود می‌بخشد.

لوبو در زبان اسپانیائی به معنی گرگ است. 

با وجود ارتقاء عملکرد، لوبو همچنان از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ ماوریک استاندارد استفاده می‌کند که 238 اسب‌‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این اعداد در مقایسه با مدل سال قبل، 12 اسب‌­ بخار کاهش در توان و البته عدم تغییر گشتاور را نشان می‌­دهد.

با این حال، اکنون با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود که تجربه رانندگی را بهبود می‌بخشد. این ترکیب هدف ارائه هم عملکرد پرشور و هم کاربردی بودن روزمره را دارد.

ماوریک لوبو با قیمت پایه تنها 36595 دلار، به عنوان یک گزینه ممتاز در بخش وانت‌های جمع و جور قرار می‌گیرد و ترکیبی از تطبیق‌پذیری یک وانت و ویژگی‌های اسپرت را ارائه می‌دهد. این مدل برای جذب علاقه‌مندان به دنبال ترکیبی منحصر به فرد از کارایی و سرگرمی طراحی شده است.

گفتنی است؛ ماوریک اولین بار در فاصله سال های 1970 تا 1979 برای نام گذاری سدان کامپکت فورد فالکن مورد استفاده قرار گرفت. اکنون کمپانی آمریکایی یک بار دیگر برند ماوریک را به صحنه آورده تا ضمن اشاره به خاطرات دهه 70(میلادی) خود؛ اینبار یک پیکاپ کامپکت را به بازار جهانی معرفی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر