با حکم رئیس جمهور؛

حسین افشین به سمت معاونت علمی رئیس جمهور منصوب شد

حسین افشین متولد ۱۳۵۹، دارای دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف است.

رئیس‌جمهور با صدور حکمی حسین افشین را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

به گزارش دانشجو، رئیس‌جمهور با صدور حکمی حسین افشین را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «حسین افشین» به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

«متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است.

جناب آقای حسین افشین

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.
توفیق آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.


لازم به ذکر است، حسین افشین متولد 1359، دارای دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف است.

ریاست پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف، معاونت زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و قائم مقامی معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از جمله سوابق اجرایی وی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر