نیلو ؛ شاهکار طراح سابق کونیگزگ و بوگاتی (فیلم و عکس)

نیلو، یک هیپرکار خالص و قدرتمند با موتور V۱۲ تنفس طبیعی، به زودی در جاده‌ها و پیست‌ها می درخشد. این خودروی منحصر به فرد با طراحی خیره‌کننده و عملکرد بی‌نظیر، قلب هر علاقه‌مند به خودرو را تسخیر خواهد کرد.

عصر ایران -  ابرخودرو نیلو یک شاهکار مهندسی است که توسط یک موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری با توان بالغ بر 1000 اسب بخار و دور موتور بالاتر از 10،000 دور در دقیقه قدرت می‌گیرد. این نیرو از طریق یک گیربکس دستی 7 سرعته مهار می‌شود و یک تجربه رانندگی خالص و جذاب را ارائه می‌دهد.

با وزن خالص تنها 1179 کیلوگرم ، NILU نسبت قدرت به وزن چشمگیری دست می‌یابد و آن را به سرعت نهایی نزدیک به 402 کیلومتر در ساعت و شاخص صفر تا 96 کیلومتر برساعت زیر سه ثانیه می‌رساند.

طراحی نیلو اثر ساشا سلیپانف طراح معروف با سابقه در لامبورگینی، بوگاتی و کونیگزگ است. تأثیر او در عناصر طراحی خودرو به ویژه بهره گیری از دانش ائروداینامیک بسیار ستودنی است. در نیلو تنها عملکرد ائروداینامیکی آن را بهبود می یابد بلکه به آن ظاهر متمایز و تهاجمی می‌دهد.

نیلو  که به تنها 15 دستگاه مسابقه‌ای و 54 نسخه جاده‌ای محدود شده است، قرار است در جریان هفته خودرو مونتری در مسابقات Pebble Beach Concours d’Elegance رونمایی شود و آن را به یکی از انحصاری‌ترین هایپرکارهای بازار تبدیل کند. 

سیستم تعلیق ابرخودرو نیلو از نوع دو جناغی با فشار هیدرولیکی خواهد بود. این سیستم توسط مجموعه رینگ‌های مجهز به قفل مرکزی با سایز 20 اینچی در محور جلو و 21 اینچی عقب با زمین در ارتباط است.  لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت‌کاپ 2R به همراه ترمز‌های کربن‌سرامیکی برمبو این مجموعه را کامل می کنند.

 این خودرو توسط شرکت نیوزلندی Hartley Engines طراحی شده است.
 

نیلو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر