آیت‌الله‌العظمی بشیرنجفی:

انس با قرآن انسان را از گردنه‌های دشوار محشر عبور می‌دهد

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله‌العظمی بشیر نجفی در دیدار تعدادی از قاریان ایرانی تاکید کرد: انس با قرآن انسان را از گردنه‌های دشوار محشر عبور می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله‌العظمی بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروه قرآنی از ایران گفت: قرآن کریم و اهل بیت راه نجات از بحران‌ها هستند.

ایشان با تاکید بر فضیلت یادگیری و قرائت قرآن ابراز داشت: خداوند عز و جل استاد و شاگرد قرآنی را می‌آمرزد و بلکه پدر و مادر آنها را نیز طبق روایات می‌آمرزد و قرآن کریم در روز قیامت با صورتی زیبا ظاهر شده و قاریان خود را شفاعت می‌کند.

این مرجع تقلید ضمن تاکید و ترغیب این گروه قرآنی بر ادامه دادن و استمرار این راه و تشویق جوانان برای پیوستن به این محافل و توجه به قرآن و اهل بیت(ع) گفت: این، راهی است که مؤمن در آن به رضایت و رحمت خداوند و بهشت می‌رسد و به کمک آن تمامی گردنه‌های محشر را پشت سر می‌گذارد و از صراط عبور می‌کند.

وی تاکید کرد: با هر کلمه‌ای که از این آیات شریف بر زبان جاری می‌کند، مرتبه‌اش بالا می‌رود تا اینکه همه به مرتبه او غبطه می‌خورند، پس قرآن و اهل بیت تنها راه نجات از بحران‌ها در هر زمان هستند.

آیت‌الله‌العظمی بشیرنجفی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت دقت و تامل و تدبر در آیات قرآن کریم و عمل به دستورات آن اظهار کرد: والدینی که به فرزندان خود مبانی اسلام و سیره اهل بیت را می‌آموزند، این عمل آنها ذخیره قیامت و موجب آمرزش آنها خواهد بود.

در این دیدار تعدادی از قاریان حاضر به قرائت آیات قرآن در محضر آیت‌الله‌العظمی بشیر نجفی پرداختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر