عربستان سعودی در آستانه جذب بزرگ‌ترین ستاره لیگ برتر

لیگ حرفه‌ای عربستان در تلاش است تا با جذب ستارگان بزرگ فوتبال جهان، به یک لیگ قدرتمند تبدیل شود. در این راستا، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، یکی از اصلی‌ترین هدف‌های سعودی‌ها است و به نظر می‌رسد این انتقال در آینده‌ای نزدیک نهایی شود.

گزارش جدیدی درباره انتقال احتمالی ستاره مصری لیورپول به لیگ حرفه‌ای عربستان منتشر شد.

به گزارش تسنیم، عربستان در راستای توسعه فوتبال خود و جذب ستاره‌های مشهور فوتبال جهان از سال گذشته محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول انگلیس را در نظر داشته است. کمیته ویژه جذب بازیکنان خارجی لیگ عربستان با توجه به قرارداد محمد صلاح با لیورپول در وهله نخست تصمیم گرفت تا انتقال این بازیکن را در سال 2025 نهایی کند. اکنون طبق گزارش‌ها شاید این انتقال زودتر از زمان مورد نظر سعودی‌ها انجام شود.

بر اساس گزارش اسپورت عربستان؛ کیث واینس، سرمربی پیشین اورتون می‌گوید به احتمال فراوان محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان جاری به لیگ حرفه‌ای عربستان خواهد رفت. واینس می‌گوید سران لیورپول با توجه به زمان یک ساله تا پایان قرارداد محمد صلاح اکنون باید درباره سرنوشت او تصمیم نهایی را بگیرند و فروش او به عربستان می‌تواند بهترین گزینه باشد. از سویی هواداران لیورپول نیز موافق فروش محمد صلاح در تابستان هستند، زیرا او عملکرد خوبی در فصل گذشته نداشت.

همچنین کیث واینس انتظار دارد محمد صلاح همانند کریستیانو رونالدو در پایان دوران فوتبالش به النصر عربستان برود و می‌تواند به ستاره جدید لیگ عربستان تبدیل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر