استقلال به دنبال خانه‌ای جدید؛ مشهد، قدس یا قزوین؟

آبی‌پوشان پایتخت به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی، در جستجوی یک خانه جدید برای بازی‌های خانگی خود هستند. در هفته دوم لیگ برتر، استقلال بین سه گزینه ورزشگاه امام رضا (مشهد)، شهر قدس و آزادگان قزوین یکی را انتخاب خواهد کرد.

باشگاه استقلال ورزشگاه امام رضا، شهر قدس و آزادگان قزوین را برای میزبانی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر که 2 شهریور برگزار می‌شوند، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم باید به مصاف ملوان برود و میزبان انزلی‌چی‌ها باشد. با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و امکان میزبانی ندارد، استقلال برای میزبانی در هفته دوم سه ورزشگاه را برای میزبانی انتخاب کرد.

امام رضا (ع) مشهد، شهر قدس و آزادگان قزوین ورزشگاه‌هایی‌اند که استقلال برای میزبانی از ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده است. 

مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) تا روز دوشنبه باید اعلام کنند که امکان میزبانی در مشهد وجود دارد یا خیر اما با توجه به آنکه چهارم شهریور اربعین حسینی است و زائران زیادی به مشهد می‌روند، این احتمال وجود دارد که شورای تامین مشهد میزبانی استقلال در ورزشگاه امام رضا را تایید نکند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر