نبرد تاریخی فرانسه و آمریکا در هر دو بخش مردان و زنان در فینال بسکتبال المپیک

برای اولین بار در تاریخ بازی‌های المپیک، تیم‌های ملی بسکتبال مردان و زنان دو کشور در یک دوره از مسابقات به فینال راه یافتند.

در مسابقات بسکتبال المپیک 2024 پاریس، یک اتفاق تاریخی برای اولین بار رخ داده است.

به گزارش ایسنا، برای اولین بار در تاریخ مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک، تیم‌های ملی زنان و مردان دو کشور در فینال به مصاف یکدیگر می‌روند؛ اتفاقی تاریخی که امسال در المپیک 2024 پاریس رخ می‌دهد.

تیم‌های ملی آمریکا و فرانسه در هر دو بخش مردان و زنان موفق شدند با پیروزی مقابل حریفان خود، به فینال بازی‌های المپیک 2024 پاریس راه یابند که یک اتفاق تاریخی در المپیک به شمار می‌رود.

در بخش مردان، تیم‌های ملی فرانسه و آمریکا به ترتیب با پیروزی 69-73 و 91-95 مقابل آلمان و فرانسه، به فینال بازی‌های المپیک راه یافتند. در بخش زنان نیز فرانسه و آمریکا به ترتیب با پیروزی 75-81 و 69-85 مقابل بلژیک و استرالیا، به فینال راه یافتند.

تیم‌های ملی فرانسه و آمریکا در المپیک 2020 توکیو هم در فینال با یکدیگر دیدار کردند که آن بازی با برتری آمریکا به پایان رسید.

با اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال، فینال بخش مردان ساعت 23:00 امشب (شنبه - 20 مرداد 1403) و فینال بخش زنان نیز از ساعت 17:00 یک‌شنبه 21 مرداد 1403 برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر