معاون پارلمانی رئیس‌‌جمهور: تکلیف ۲ وزارتخانه هنوز نهایی نشده است

دبیری گفت: سعی ما این است که فردا همه وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کنیم اما این مهم، مستلزم این است که درباره ۲ وزارتخانه باقی‌مانده بتوانیم جمع بندی کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌‌جمهور اعلام کرد که گزینه‌ پیشنهادی همه وزارت‌خانه‌ها غیر از علوم و کشور تقریباً نهایی و قطعی شده است.
 
به گزارش تسنیم؛ شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه، گزینه‌ پیشنهادی همه وزارت‌خانه‌ها تقریباً نهایی و قطعی شده است، گفت: در حال بررسی آخرین جمع‌بندی‌ها درباره 2 وزارت‌‌خانه کشور و علوم هستیم و فعلاً جمع‌بندی‌ها درباره این 2 وزارت‌خانه قطعی نشده است.
 
مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «محمد اسلامی» به ریاست سازمان انرژی اتمی تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.
 
وی گفت: درباره وزارت کشور، سه‌ تا 4 گزینه مطرح هستند که همه آنها برای معرفی به مجلس شانس دارند.
 
 دبیری گفت: سعی ما این است که فردا همه وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کنیم اما این مهم، مستلزم این است که درباره 2 وزارت‌خانه باقی‌مانده بتوانیم جمع بندی کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر