آقای پزشکیان رقیب زاکانی را وزیر راه کنید

مشکلات شهرداری تهران نتیجه انتخاب سیاسی اعضای نزدیک به جریان پایداری در شورای شهر بود که گزینه ای متخصص با کارنامه ای مرتبط یعنی دکترای عمران، نخبه دانشگاهی، طراح و مجری پروژه های دریاچه چیتگر، بزرگراه امام علی، بزرگراه صدر، تونل نیایش و مبدا طرح صنعتی سازی ساختمان را کنار گذاشتند تا علیرضا زاکانی را با مدرک نامرتبط شهردار تهران کنند.

اعضای شورای شهر و بسیاری از مردم تهران امروز از عملکرد زاکانی در شهرداری تهران ناراضی هستند.

به گزارش تریبون، مشکلات شهرداری تهران نتیجه انتخاب سیاسی اعضای نزدیک به جریان پایداری در شورای شهر بود که گزینه ای متخصص با کارنامه ای مرتبط یعنی دکترای عمران، نخبه دانشگاهی، طراح و مجری پروژه های دریاچه چیتگر، بزرگراه امام علی، بزرگراه صدر، تونل نیایش و مبدا طرح صنعتی سازی ساختمان را کنار گذاشتند تا علیرضا زاکانی را با مدرک نامرتبط شهردار تهران کنند.

نتیجه این انتخاب سیاسی در شهرداری تهران روشن است. انتخاب مازیار حسینی ، انتخابی تخصص گرایانه و مبتنی بر دانش و عمل است. آقای پزشکیان اکنون که زاکانی از شهرداری تهران نمی‌رود دکتر مازیار حسینی بهترین گزینه برای وزارت راه و شهرسازی است که هم در زمینه مسکن، هم شهرسازی و هم راه دارای کارنامه است، سابقه معاونت مسکن وزارت راه را دارد، مدیر پروژه صنعتی سازی ساختمان بوده و بخش مهمی از ساخت مترو تهران و پروژه راه های تهران را به عنوان مجری و طراح به نتیجه رسانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر