ماجرای فوت دختر ۹ ساله در پارک فردوسی ارومیه/شهردار: با افراد دخیل در حادثه برخورد خواهد شد

محمد خلیل پور تصریح کرد: شورای شهر در انتظار گزارش‌های کارشناسان است تا هر چه سریعتر عاملان این فاجعه را شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.

شهردار ارومیه گفت: نظریه کارشناسی در مورد علت فوت دختر 9 ساله در پارک فردوسی، فصل الخطاب خواهد بود و با افراد دخیل در حادثه برخورد خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا؛ مهدیزاده 20 مرداد ماه در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: در بحث ایمنی محیط‌های شهری، ایمنی در تردد معابر شهری نیازمند بازنگری در ساخت‌ها و ایجاد یک محیط واحد مدیریتی هستیم.
 
وی بااشاره به اینکه دنبال مقصر نیستیم، خاطر نشان کرد: پارک‌ها همه ساله دست پیمانکار قرار می‌گیرد و بحث ایمنی و روشنایی پارک فردوسی نیز در دست پیمانکار بوده است لذا قطعا اگر کوتاهی توسط ناظرین رخ داده باشد، برخورد جدی خواهد شد.
 
مهدیزاده ادامه داد: این موضوع باید موجب شود تمهیدات ویژه اندیشیده شود مشکلات پایش شود تا دیگر شاهد موضوعات اینچنینی نباشیم.
 
وی افزود: به لحاظ مالی و تجهیزات شهری کمبودهایی وجود دارد، بنابراین نیاز است ساختار مناسب نیازهای شهر ارومیه داشته باشیم. 
 
در ادامه شایگان، رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه نیز افزود: سیستم برق پارک فردوسی به سیستم شبانه متصل است و طبق اعلام اولیه پروژکتور پارک بعلت حضور معتادین دست کاری شده است که این نیز می‌تواند یکی از دلایل این حادثه باشد.
 
شورای شهر ارومیه به‌صورت جدی پیگیر موضوع فوت دختر بچه در پارک فردوسی است
 
همچنین رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه افزود: مدیریت شهری در کلیت و شورای اسلامی شهر ارومیه بطور جد مسئله مورد نظر را در دستور کار قرار داده و پیگیر موضوع فوت کودک 9ساله است.
 
حجت الاسلام محمد خلیل پور تصریح کرد: شورای شهر در انتظار گزارش‌های کارشناسان است تا هر چه سریعتر عاملان این فاجعه را شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان اجازه داد چنین حوادثی دوباره تکرار شود و خانواده ها را عزادار کند،خاطر نشان کرد: لازم است ضمن برخورد با عاملان این اتفاق، شهرداری تمام تلاش خود را برای پیشگیری از حوادث مشابه به کار گیرد.
 
اصغرزاده یکی از اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: سگ‌های ولگرد، انهار و نابسامانی پارک‌ها تهدید جدی برای شهر ارومیه است؛ شهرداری باید به وظیفه نظارت خود عمل کند تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.
 
وی یاد آورشد: نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد این پارک تحت نظارت شهرداری بوده و باید شهرداری از اتفاقات دلخراش دیگر مانع و پیشگیری کند.
 
به گزارش ایسنا، هفته گذشته دختر بچه ای 9 ساله در پارک فردوسی ارومیه دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر