علی باقری: مماشات با اسرائیل به مثابه استقبال از شرارت‌ رژیم است

باقری در حساب اکس خود نوشت: جدیدترین جنایت باند جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین در حمله به یک مدرسه که به عنوان پناهگاه استفاده می‌شد و کشتار بیش از ۱۰۰ نفر کودک و انسان بی‌گناه در حال اقامه نماز صبح، هیچ ابهامی در نیت رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان باقی نمی‌گذارد.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه اعلام کرد: مماشات جامعه جهانی در برابر شر مطلقی به نام موجودیت تبهکار صهیونیستی، به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجارها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم.
 
به گزارش تسنیم، باقری امروز شنبه در حساب اکس خود نوشت: جدیدترین جنایت باند جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین در حمله به یک مدرسه که به عنوان پناهگاه استفاده می‌شد و کشتار بیش از 100 نفر کودک و انسان بی‌گناه در حال اقامه نماز صبح، هیچ ابهامی در نیت رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان باقی نمی‌گذارد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: مماشات جامعه جهانی در برابر شر مطلقی به نام موجودیت تبهکار صهیونیستی، به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجارها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم.
 
سرپرست وزارت امور خارجه اضافه کرد: همه دولت‌ها - و در راس آنها دولت‌های اسلامی - مسئولیت مشترک اخلاقی و حقوقی برای توقف نسل‌کشی و کشتار فلسطینیان دارند.
 
باقری ابراز داشت: بی‌تردید آن دسته از دولت‌ها، به ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا، که با حمایت‌های همه جانبه مالی، تسلیحاتی و سیاسی از موجودیت اشغالگر به مثابه پیشران ماشین کشتار و نسل‌کشی آن عمل می‌کنند و با بی‌شرمی تمام «بی‌کیفرمانی» آن را تضمین می‌نمایند، همدست و شریک در جنایات ارتکابی علیه فلسطین و مردم منطقه‌اند.
 
سرپرست دستگاه دیپلماسی ایران ابراز عقیده کرد: مردم منطقه و جهان هیچگاه جنایت‌های باند جنایتکار صهیونیستی و همدستانشان را فراموش نمی‌کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر