VAR به اراک رسید؛ ورزشگاه امام خمینی (ره) به سیستم کمک داور ویدیویی مجهز شد

با راه‌اندازی سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، گامی مهم در جهت ارتقای سطح داوری و دقت تصمیم‌گیری در مسابقات فوتبال این شهر برداشته شد.

بهره‌برداری از سیستم تکنولوژی کمک داور ویدیویی از ساعت 16 امروز، شنبه در اتاق وی‌ای‌آر ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک در حضور اصحاب رسانه انجام شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با تست دستگاه var استادیوم اراک، یک دیدار تدارکاتی نیز از ساعت 18 امروز بین تیم‌های آکادمی باشگاه آلومینیوم اراک در این ورزشگاه برگزار شد تا تست اولیه وی‌ای‌آر در حضور ناظران فیفا، ای‌اف‌سی و فدراسیون فوتبال انجام و گزارش آن برای فدراسیون جهانی فوتبال ارسال شود.

محموله دستگاه وی‌ای‌آر که چهارشنبه شب گذشته وارد شهر اراک شده بود، در حضور ناظرین فیفا، ای‌اف‌سی و فدراسیون فوتبال ایران در اتاق مخصوص کمک داوران ویدئویی در ورزشگاه امام خمینی(ره) بازگشایی و مراحل نصب و راه‌اندازی اولیه تجهیزات و مانیتورهای وی‌ای‌آر نیز انجام گرفت تا وارد مرحله تست‌ شود.

در همین ارتباط محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه آلومینیوم اراک که در فصل اخیر توانست مجوز حرفه‌ای‌سازی را دریافت کند، پیشتاز در این عرصه بوده و به دنبال ارتقای زیرساخت اسا و سعی در استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در دیدارهای خانگی در فصل جدید دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مسئولان استانی و بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از اتاق وی‌ای‌آر گفت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز به همراه سایر مسئولان با حضور در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک از اتاق تازه تاسیس وی‌ای‌آر و سایر بخش‌های این مجموعه ورزشی بازدید کرد و در جریان روند تهیه، انتقال به اراک و نصب دستگاه وی‌ای‌آر در این ورزشگاه قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر