پرسپولیس در پی ترمیم خط دفاعی؛ درویش قول تیم قدرتمند داد

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، با اشاره به جدایی عبدالکریم حسن و منتفی شدن انتقال یحیی عطیه الله، به هواداران اطمینان داد که باشگاه در تلاش است تا خط دفاعی تیم را تقویت کند.

رضا درویش در مورد منتفی شدن جذب یحیی عطیه و روند جذب گزینه جایگزین در پست دفاع چپ توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ابتدای تابستان خیال هواداران پرسپولیس باتوجه به حضور عبدالکریم حسن از دفاع چپ تیم‌شان راحت بود اما با جدایی او چالش بزرگی گریبان پرسپولیس را گرفت و گزینه اصلی سرخ‌ها یعنی یحیی عطیه الله مراکشی یک ماه این تیم را بازی داد و راهی الاهی مصر شد.

رضا درویش در مورد منتفی شدن حضور یحیی عطیه الله در پرسپولیس و جذب مدافع چپ گفت: به هر حال روند نقل و انتقالات همیشه بالا و پایین‌های مخصوص به خودش را دارد و ما در این نقل و انتقالات چیزهایی دیدیم که واقعاً بی‌سابقه بوده است. من نگرانی تک تک هواداران را درک می‌کنم. چرا که سال‌ها هوادار پرسپولیس بوده ام و خوب می‌دانم که این سرمایه عظیم چه دغدغه‌هایی برای حضور پرقدرت پرسپولیس بزرگ در مسابقات پیش رو دارد.

درویش در این خصوص ادامه داد: به همین خاطر به تک تک هواداران متعصب پرسپولیس قول می‌دهم که تیمی شایسته و همچنان مدعی در رقابت‌های لیگ و آسیا را تجهیز خواهیم کرد. تیمی که از نام و حیثیت نام بزرگ پرسپولیس و همینطور هواداران میلیونی این تیم دفاع کند.

او در مورد یحیی عطیه الله اضافه کرد: در مورد عطیه الله هم حرف بسیار است و هواداران به خوبی روند مذاکرات با این بازیکن را می‌دانند. حرف ها و حقایقی که گفتن آن دیگر دردی دوا نمی‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد گزینه‌های دیگر در پست دفاع چپ گفت: هواداران بدانند مذاکرات ما با چند گزینه ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا هرچه سریع تر گزینه موردنظر سرمربی را تحت هر شرایطی جذب کنیم. ما از روزهای قبل، با چند گزینه مذاکره کردیم و امروز آقای گاریدو دو گزینه را به ما معرفی کردند که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به توافق نهایی برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر