رویاهای طلایی آمریکا در کشتی آزاد نقش بر آب شد

تیم کشتی آزاد آمریکا که پیش از المپیک از کسب ۶ مدال طلا سخن می‌گفت، در نهایت نتوانست حتی یک طلای المپیک را از آن خود کند.

 با توجه به شکست زین رترفورد مقابل رحمان عموزاد و شکست کایل اسنایدر در مرحله نیمه‌نهایی، کار تیم کشتی آزاد آمریکا در المپیک 2024 بدون مدال طلا تمام شد.

به گزارش تسنیم، با برگزاری کشتی‌های نیمه‌نهایی دو وزن 65 و 97 کیلوگرم، کار کشتی آزاد مردان آمریکا در المپیک 2024 پاریس بدون صید طلا به پایان رسید.

کایل اسنایدر پیش از آغاز المپیک درحالی‌که تیمش در سواحل نورماندی پاریس اردو زده بود، در مصاحبه‌ای عنوان کرد اگر تیم کشتی آزاد آمریکا 6 طلا بگیرد، تعجب نخواهد کرد! اما آنها فقط یک فینالیست داشتند که آن هم در فینال مغلوب هیگوچی شد و نتوانست طلا بگیرد.

اسپنسر لی در وزن 57 کیلوگرم در فینال 4 بر 2 مغلوب ری هیگوچی شد و طلا را به حریف ژاپنی واگذار کرد.

زین رترفورد در وزن 65 کیلوگرم صبح امروز 8 بر صفر به رحمان عموزاد باخت، اما با توجه به فینالیست شدن حریف ایرانی‌اش می‌تواند در رپه‌شاژ برای کسب مدال برنز تلاش کند.

کایل دِیک در وزن 74 کیلوگرم با وجود برتری مقابل یونس امامی، در نیمه‌نهایی 20 بر 12 مغلوب دایچی تاکاتانی شد و امشب برای کسب نشان برنز المپیک باید با ختیگ تسابولوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل صربستان مبارزه کند.

آرون بروکس در وزن 86 کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی 4 بر 3 به ماگومد رمضانوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان باخت و در کشتی رده‌بندی با غلبه بر جاوریل شاپیف ازبکستانی صاحب نشان برنز شد.

کایل اسنایدر در 97 کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی به اخمد تاج‌الدینوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین باخت و فردا شب برای کسب نشان برنز روی تشک خواهد رفت.

میسون پاریس در 125 کیلوگرم در کشتی اولش 10 بر 5 مغلوب مونختور مغولی شد و باتوجه به شکست حریف مقابل کشتی‌گیر گرجستان، از دور رقابت‌ها حذف شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر