ایران ادعای دخالت سایبری در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا را تکذیب کرد

ستاد انتخاباتی ترامپ از هک شدن برخی از ارتباطات داخلی خود خبر داده و برخی طرف‌ها را مقصر دانست و خود ترامپ هم بدون ارائه سند و مدرکی آن را به عواملی از ایران نسبت داد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد دولت ایران هیچ هدف و انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ندارد.

به گزارش ایسنا، دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به سی‌ان‌ان در مورد گزارش پولیتیکو پیرامون هک کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و دستیابی به اسناد از سوی ایران تاکید کرد: ما اعتباری برای این اخبار قائل نیستیم. دولت ایران هیچ هدف و انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ندارد.

ستاد انتخاباتی ترامپ از هک شدن برخی از ارتباطات داخلی خود خبر داده و برخی طرف‌ها را مقصر دانست و خود ترامپ هم بدون ارائه سند و مدرکی آن را به عواملی از ایران نسبت داد.

بیانیه کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه اندکی پس از آن منتشر شد که وب‌سایت خبری پولیتیکو گزارش داد که در ماه ژوئیه شروع به دریافت ایمیل‌هایی از یک منبع ناشناس کرده مبنی بر اینکه اسناد معتبری را از داخل این کارزار ارائه می‌دهد، از جمله گزارشی در مورد «آسیب‌پذیری‌های احتمالی جی. دی ونس» معاون ترامپ.

«استیون چونگ» سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای مدعی شد: «این اسناد به‌ طور غیرقانونی از منابع خارجی متخاصم با ایالات متحده به ‌دست آمده‌اند تا در انتخابات 2024 مداخله کنند و در روند دموکراسی ما هرج‌ومرج ایجاد کنند.»

وی در ادامه در سخنانی بی‌پایه و اساس، انگشت‌اتهام را به سمت عواملی مرتبط با ایران گرفت. دونالد ترامپ هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ایران متوقف نخواهد شد زیرا دولت ما ضعیف و ناکارآمد است، اما این مدت طولانی نخواهد بود.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر