نوکیا N۸؛ اولین گوشی نوکیا با دوربین حرفه‌ای (فیلم)

نوکیا N۸ به عنوان اولین گوشی نوکیا با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، توانست کیفیت عکاسی با تلفن همراه را به سطحی کاملاً جدید ارتقا دهد. این گوشی با سنسور بزرگ و فلش زنون، عکس‌های باکیفیتی را حتی در شرایط نوری کم ثبت می‌کرد.

عصر ایران - نوکیا N8، اولین گوشی هوشمند این شرکت با دوربین 12 مگاپیکسلی، در سال 2010 رونمایی شد. این گوشی با سنسور بزرگ 1/1.83 اینچی و فلش زنون، کیفیت عکاسی را به سطح جدیدی ارتقا داد. طراحی جمع و جور با ابعاد 12.9×59.1×113.5 میلی‌متر و وزن 135 گرم، همراه با نمایشگر 3.5 اینچی AMOLED با فناوری لمسی خازنی، تجربه کاربری روان و لذت‌بخشی را ارائه می‌داد.

نوکیا N8؛ یادگاری از دوران طلایی سیمبین

یکی از ویژگی‌های برجسته N8، قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت HD (720p) با نرخ 25 فریم بر ثانیه بود که با به‌روزرسانی‌های بعدی به 30 فریم بر ثانیه افزایش یافت. همچنین، این گوشی از سیستم‌عامل سیمبین^3 بهره می‌برد که با به‌روزرسانی‌های سیمبین آنا و سیمبین بل، امکانات و عملکرد آن بهبود یافت.

نوکیا N8، انقلابی در دنیای موبایل با دوربین 12 مگاپیکسلی

نوکیا N8 با ترکیب دوربین قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی زیبا، به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند زمان خود تبدیل شد و استانداردهای جدیدی را در صنعت تلفن همراه تعریف کرد./ ویکیپدیا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر