شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی

در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم، سرهنگ بهمن مرندی در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به صورت ناجوانمردانه به شهادت نایل شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان آذربایجان شرقی از شهادت یکی از ماموران فداکار پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت در شهرستان ملکان خبر داد.
 
سرهنگ هاشم شعفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم، سرهنگ بهمن مرندی در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به صورت ناجوانمردانه به شهادت نایل شد.
 
وی افزود: سرهنگ بهمن مرندی در شامگاه 14 مردادماه به صورت عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شد که صبح امروز به علت شدت جراحات وارده، علیرغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، آسمانی شد.
 
وی تشریح کرد: در پی شهادت این شهید بزرگوار با تدابیر و دستورات ویژه فرمانده انتظامی استان، عاملان شهادت با اقدام قاطع و سریع پلیس در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی ضمن تسلیت شهادت این شهید والامقام به امت شهیدپرور استان، همکاران و همرزمان و همچنین خانواده معظم این شهید تاکید کرد: بی‌شک نام نیک این شهید بزرگوار تا ابد در قلب مردم و همکاران انتظامی ماندگار خواهد ماند چراکه او رفت تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، وی ضمن دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در تشییع پیکر این شهید از شهرهای جنوب استان به ویژه شهرستان بناب زادگاهش و شهرستان ملکان که محل خدمت این شهید است، اعلام کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ساعت 10:30 روز دوشنبه 22 مردادماه در زادگاهش شهرستان بناب برگزار خواهد شد، روحش شاد و یادش گرامی باد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر