دستگیری فروشنده داروی سقط جنین در اصفهان

کارشناسان یک متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی او را در یکی از محلات شهر اصفهان دستگیر کردند. ‎

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز سقط جنین در فضای مجازی خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، سرهتگ سیدمصطفی مرتضوی روز یکشنبه افزود: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی، کارشناسان پلیس ، موفق به شناسایی یک صفحه اینستاگرامی با بیش از چند هزار دنبال‌کننده در زمینه فروش غیرمجاز انواع داروی نایاب و کمیاب شدند.
وی اظهار داشت: کارشناسان یک متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی او را در یکی از محلات شهر اصفهان دستگیر کردند.
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی انواع داروی غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: فرد دستگیر شده در تحقیقات اولیه به فروش داروهای فاسد و غیرمجاز سقط جنین با عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی با تأکید بر ممنوع بودن خرید و فروش محصولات دارویی بدون مجوز در فضای‌ مجازی به شهروندان توصیه کرد که با توجه به امکان ارائه داروهای تقلبی غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت مجاز تهیه کنند.
وی همچنین از مردم خواست که برای کسب اطلاعات بیشتر در باره تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری یا اعلام هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir با کارشناسان پلیس در میان گذارند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر