دریک ناجی ونتزیا شد؛ رپر کانادایی از ورشکستگی یک باشگاه تاریخی جلوگیری کرد

باشگاه ایتالیایی ونتزیا که در آستانه ورشکستگی قرار داشت، به لطف حمایت مالی دریک، خواننده مشهور کانادایی، از این بحران نجات یافت.

باشگاه ایتالیایی ونتزیا با کمک یک هنرمند از ورشکستگی نجات یافت.

به گزارش فوتبال 360، در پایان فصل قبل، باشگاه ونتزیا با حضور در پلی‌آف سری‌بی حضور در سری‌آ را قطعی کرد. داستان این تیم تا روز قبل کاملا ساده بود اما امروز مشخص شده اتفاقی خاص توانسته آنها را دوباره به فوتبال بازگرداند. باشگاه ایتالیایی روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته  و موضوع به فصل قبل بازمی‌گردد. در پایان فصل 22-2021 تیم شهر ونیز به سری‌بی سقوط کرد و با پایان یافتن آن فصل، بدهی‌های فراوانی را داشت که باعث می‌شد آنها رسما در آستانه ورشکستگی قرار بگیرند. ونتزیا اما در حالتی غیرقابل باور توسط یک منبع مالی بسیار بعید مشکلات را پایان یافته دید.

رپر کانادایی و نجات ونتزیا

وقتی ورشکستگی قطعی شده بود و هیچ منبع مالی برای ونتزیا وجود نداشت، آنها رسما این موضوع را اعلام کردند. با این حال مت بابل که یکی مدیران برنامه دریک، هنرمند مشهور است و در تیم فوتبال ونتزیا مشغول به کار است، ارتباطی میان این باشگاه و خواننده کانادایی ایجاد کرد. دریک از علاقه‌مندان به فوتبال و ورزش محسوب می‌شود و سرمایه‌های فراوانی را در این بخش خرج می‌کند.

باشگاه با اوضاع وخیمش نیاز داشت در همان روزها 10 میلیون یورو و پس از آن برای جلوگیری از ورشکستگی 30 میلیون یوروی دیگر به دست آورد. گفته می‌شود این خواننده محبوب بلافاصله یکی از حامیان مالی آنها می‌شود. مت بابل در مورد باشگاه و این موضوع می‌گوید: «ونیز یک شهر باورنکردنی است و ونتزیا یک باشگاه خاص در این شهر بوده، بنابراین ما باید تمام تلاشمان را به کار می‌بستیم. من با دریک صحبت کردم و سپس درباره جزئیات اینکه چگونه می‌توانیم کمک کنیم، حرف زدیم. ظرف کمتر از 2 هفته یک معامله داشتیم و پول موردنیاز برای پرداخت حقوق و جلوگیری از ورشکستگی کاملا جمع‌آوری شد.» دریک به صورت مستقیم روی این باشگاه سرمایه‌گذاری کرد و تمام تلاشش را برای حفظ این باشگاه تاریخی انجام داد.

بابل ادامه داد: «با توجه به شهرت و برند جهانی او، ارزش دریک برای هر باشگاه فوتبالی غیرقابل انکار یه نظر می‌رسد. این تلاقی فرهنگ و ورزش بود و دقیقا همان جایی است که ما می‌خواهیم حضور داشته باشیم. کار با برند فوتبال ونتزیا برای دریک بسیار ارزشمند  محسوب می‌شود.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر