کرمانشاه/ تخریب ۳ منزل مسکونی بر اثر انفجار/ ۴ کشته و ۳ مصدوم

متاسفانه بر اثر تخریب صورت گرفته چهار نفر جان باخته و سه نفر دیگر مصدوم شدند. وی گفت: در این حادثه دو زن و دو مرد جان باختند. وی با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری، از اعزام مصدومین این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب خبر داد.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلام آبادغرب کرمانشاه با اشاره به تخریب سه منزل مسکونی بر اثر انفجار در این شهر، از جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر در این حادثه خبر داد.
 
ایوب غلامی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اعلام این حادثه در ساعت 16 ظهر امروز (21 مرداد) به آتشنشانی، گفت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه نیروها به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه در این حادثه که در محله ولیعصر(عج) شهر اسلام آباد غرب رخ داد، سه منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده و پنج واحد دیگر خسارت جزئی دیدند.
 
وی افزود: متاسفانه بر اثر تخریب صورت گرفته چهار نفر جان باخته و سه نفر دیگر مصدوم شدند. وی گفت: در این حادثه دو زن و دو مرد جان باختند. وی با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری، از اعزام مصدومین این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب خبر داد.
 
غلامی در خصوص علت این حادثه گفت: با توجه به حجم بالای تخریب باید بررسی بیشتری در خصوص علت حادثه صورت گیرد و در حال حاضر نمی‌توان علت دقیق حادثه را عنوان کرد.
 
وی افزود: از فردا تحقیقات و بررسی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر