طرز تهیه چای پاکستانی با روش اصلی

چای پاکستانی چایی است که با ترکیب چای سیاه و شیر تهیه می شود که این چای دارای طعم و عطری عالی است. تهیه چای پاکستانی زمان بر نیست و در مدت زمان کمی تهیه می شود.

طرز تهیه چای پاکستانی با روش اصلی

انوع چای جزء پرطرفدار ترین نوشیدنی های گرم تا به حال در سراسر جهان است که کشور های مختلف می توانند دارای چای مخصوص به خود باشند. چای پاکستانی همانطور که از نامش مشخص است برای پاکستان می باشد. این چای خوش رنگ و متفاوت بسیار مناسب برای افرادی است که در هضم شیر مشکل دارند زیرا این چای با مقداری شیر تهیه می شود. شما می توانید طرز تهیه چای پاکستانی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

از انواع نوشیدنی های گرم متفاوت می توان به هات چاکلت مکزیکی، لاته ماکیاتو اشاره کرد. همانطور که در قسمت قبل گفته ایم این سه نوشیدنی سه تا از نوشیدنی های متفاوت و ساده هستند که به راحتی تهیه می شوند. برای داشتن دسترسی ساده به روش تهیه این نوشیدنی های گرم بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. حالا می رویم سراغ چای پاکستانی، این چای ترکیبی از چای سیاه، شیر، آب جوش و … می باشد که در ادامه مطلب روشی برای تهیه چای پاکستانی خوش عطر قرار داده ایم.

چای پاکستانی با شیر

مواد لازم

  • آب جوش 1 لیوان
  • شیر 1 لیوان
  • چای سیاه 1 قاشق چای خوری
  • زنجبیل به مقدار لازم
  • هل به مقدار لازم
  • جوز هندی به مقدار لازم
  • دارچین به مقدار لازم

چای پاکستانی خوش عطر

طرز تهیه چای پاکستانی با شیر

ابتدا برای تهیه این چای خوش طعم باید آب جوش را بر روی حرارت قرار دهید. حالا حدود 1 لیوان آب جوش را داخل قوری بریزید و به آب جوش هل، دارچین، جوز هندی و زنجبیل را اضافه کنید. قوری را بر روی حرارت قرار دهید تا عطر مواد خارج شود.

پس از گذشت 2 دقیقه چای را به همراه شیر به قوری اضافه نمایید و دوباره بر روی حرارت قرار دهید تا دم بکشد. برای دم کشیدن حدود 5 دقیقه زمان نیاز است. پس از گذشت این مدت زمان چای را از صافی رد کنید و در لیوان های مورد نظر بریزید.

طرز تهیه چای پاکستانی با شیر

برای تزئین و یا حتی خوش عطر شدن چای می توانید از گل محمدی خشک به دلخواه استفاده کنید. این چای گرم بسیار مناسب برای سرو به همراه انواع شیرینی، کیک های مانند کیک شکلاتی و وانیلی یا حتی دسر و بیسکویت های خانگی می باشد. برای مشاهده انواع نوشیدنی گرم مقوی و سالم و یا حتی مفید بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر