نوستالژی موبایل‌های مد روز با نوکیا ۷۲۶۰ (فیلم)

نوکیا ۷۲۶۰ با طراحی خاص و رنگ‌های چشم‌نواز خود، شما را به آن دوران طلایی می‌برد. این گوشی که زمانی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های نوکیا بود، با قابلیت‌های خود، خاطرات خوش بسیاری را برای کاربران رقم زده است.

عصر ایران - نوکیا 7260 یکی از سه گوشی مد روز بود که توسط برند نوکیا در سال 2004 عرضه شد. گوشی‌های دیگر منتشر شده با نوکیا 7260، ظاهرا نوکیا 7270 و نوکیا 7280 بودند.

طراحی این گوشی‌ها توسط برخی به عنوان ادامه تم "گوشی‌های مد روز" در نظر گرفته می‌شود که ظاهرا در آن زمان محبوب بود. تلفن‌های همراه "مد محور" اصطلاحی است که با یک روند فرضی مرتبط است که استدلال می‌شود نوکیا، به ویژه، و همچنین سایر فروشندگان/طراحان تلفن همراه، از طریق طراحی محصولات مرتبط خود، در طول این دوره زمانی (اواخر دهه 1990 تا حدود 2010) بر آن تاکید کرده‌اند.

این گوشی به دلیل موتیف رنگی سیاه و نقره‌ای یا سفید و نقره‌ای (بسته به زیر مدل خاص) قابل توجه بود که می‌توان گفت تا حدودی زیبایی شناسی این خط تلفن‌ها را تعریف می‌کرد. طراحی گوشی نیز به دلیل شکل نسبتاً غیر معمول کیس/بدنه گوشی قابل توجه است. با این حال، شاید لازم به ذکر است که اگرچه شکل کیس/بدنه نوکیا 7260 تا حدودی منحصر به فرد بود، اما به اندازه برخی از گوشی‌های مشابه در این خط تلفن‌ها، مانند نوکیا 7280، غیر معمول نبود.

 

نوستالژی موبایل‌های مد روز با نوکیا 7260 (فیلم)

مشخصات فنی مرتبط با نوکیا 7260 شامل ذکر یک صفحه نمایش 128x128 پیکسلی و همچنین قابلیت اتصال GSM سه بانده می‌شود. مشخصات فنی مربوط به نوکیا 7260 همچنین نشان می‌دهد که دارای باتری 760 میلی‌آمپر ساعتی بوده و همچنین شامل قابلیت پردازش داده EDGE است. این گوشی همچنین به گونه‌ای مجهز شده بود که امکان عملکرد رادیو FM را تسهیل کند./ ویکیپدیا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر