واتس‌اپ با قابلیت‌های جدید آواتار‌ها

واتس‌اپ ظاهراً درحال کار روی قابلیت‌هایی است که امکان شخصی‌سازی آواتارها را در این پیام‌رسان ارتقا می‌دهد.

واتس‌اپ به‌زودی قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی را به آواتار‌ها اضافه می‌کند تا به کاربران اجازه دهد جلوه‌ای تازه به پروفایل خود بدهند. این پیام‌رسان از سال 2022 از آواتار پشتیبانی می‌کند. آواتار‌ها می‌توانند جایگزینی پویا و خلاقانه برای عکس پروفایل باشند.

به گزارش دیجیاتو، قابلیت‌های جدید برای آواتار‌های واتس‌اپ توسط WABetaInfo در نسخه 2.24.17.10 بتای این اپلیکیشن دیده شده‌اند. به گفته این منبع، واتس‌اپ قصد دارد امکانی را اضافه کند که وقتی کاربر دیگری عکس‌های پروفایل شما را باز می‌کند، آواتار‌های ست‌شده در کنار سایر اطلاعات کاربری نمایش داده شوند. اینستاگرام درحال‌حاضر قابلیت مشابهی را ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد که متا به‌زودی این قابلیت را در این پیام‌رسان پرطرفدار نیز عرضه خواهد کرد.

آواتار‌های واتس‌اپ امکان شخصی‌سازی بیشتری دریافت می‌کنند

 

شخصی‌سازی بیشتر آواتار‌ها ازجمله تغییرات دیگری هستند که به‌زودی در واتس‌اپ خواهیم دید. برای مثال، این اپلیکیشن به کاربران اجازه خواهد داد تا حالات روحی خود را در قالب یک آواتار بیان کنند و آن را به اشتراک بگذارند. وقتی این امکان جدید به‌صورت عمومی عرضه شود، کاربران نوتیفیکیشنی دریافت خواهند کرد که از آن‌ها می‌خواهد نمایه خود را با آواتار‌های جدید به‌روزرسانی کنند. کاربران بعد‌ها نیز می‌توانند این آواتار‌ها را متناسب با سلیقه خود تغییر دهند.

همچنین، واتس‌اپ درحال کار روی قابلیت حریم خصوصی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد استفاده از آواتارهایشان در استیکر‌ها را محدود کنند. به این صورت، کاربران می‌توانند تعیین کنند که چه کسی می‌تواند از آواتار‌های آن‌ها در استیکر‌ها استفاده کند. مزیت مهم این قابلیت جدید این است که دسترسی افراد ناایمن را به آواتار‌ها محدود و حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند.

این قابلیت‌های جدید واتس‌اپ هنوز در مرحله تست قرار دارد و به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار نگرفته‌اند. اما اگر مایل به استفاده از آن‌ها هستید می‌توانید به سراغ نصب نسخه‌های بتای این اپلیکیشن بروید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر