آتش سوزی در بیمارستان نوشهر

به دنبال اتصالی برق حوالی ساعت چهار بامداد امروز -دوشنبه- در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این حادثه تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان به ویژه آی سی یو در آتش سوخت.

بخشی از بیمارستان نوشهر در آتش سوخت.
 
به گزارش ایرنا، به دنبال اتصالی برق حوالی ساعت چهار بامداد امروز -دوشنبه- در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این حادثه تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان به ویژه آی سی یو در آتش سوخت.
 
آتش یار سوم حسین سمرقندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : به محض اطلاع و گزارش به آتش نشانی این شهر، بدون فوت وقت آتش نشانان به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در نخستین گام با همراهی پرستاران و دیگر کادر خدماتی این مرکز درمانی اقدام به جابه جایی بیماران بستری کردند و در نهایت پس از یکساعت تلاش این آتش سوزی را مهار کردند.
 
وی اظهار کرد : آنچه بررسی شده کانون این آتش سوزی انبار دارویی بخش آی سی یو بیمارستان بوده که به علت اتصالی برق اتفاق افتاد. اگرچه قسمت هایی از سقف و تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان در آتش سوخت ولی خسارت جانی یا مصدوم نداشتیم.
 
بیمارستان نوشهر دارای بخشهای بستری داخلی، جراحی عمومی، کودکان، نوزادان، زنان وزایمان، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی چشم گوش حلق و بینی، زایشگاه، تالاسمی، دیالیز، اورژانس، بخش‌های ویژه آی سی یو 6 تخت و سی سی یو 6 تخت است. تعداد تخت مصوب 89 و تخت فعال 79 تخت است.
 
این شهرستان گردشگرپذیر از 77 خانه بهداشت و 15 باب مرکز خدمات جامع سلامت، دستکم 25 پزشک خانواده روستایی و 20 پزشک خانواده شهری و یک بیمارستان دولتی برخوردار است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر