رئیس جبهه اصلاحات: آقای ظریف، بمانید و ادامه دهید

رییس جبهه اصلاحات خطاب به ظریف نوشت: از اعلام کناره گیری جنابعالی بسیار متاسف شدم. زحمات بسیاری در انتخابات و همراهی با دکتر پزشکیان و نیز شورای راهبری متقبل شدید.

آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران در توییتی در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف نوشت: از اعلام کناره گیری جنابعالی بسیار متاسف شدم. زحمات بسیاری در انتخابات و همراهی با دکتر پزشکیان و نیز شورای راهبری متقبل شدید و به طور قطع حضور شما در ادامه نیز مزیت های بسیاری به خصوص برای پیگیری مطالبات مردم دارد. بمانید و ادامه دهید.
 
دیروز معاون راهبری رئیس‌جمهور پس از اعلام ترکیب نهایی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان به مجلس  استعفا داد. محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از نوزده وزیری که امروز معرفی شدند، سه نفر نامزد نخست، 6 نفر نامزد دوم یا سوم و یک نفر نامزد پنجم کمیته‌ها و یا شورای راهبری بودند.
 
او ادامه داد: البته از نتیجه کار خود رضایت ندارم و از این‌که نتوانستم به شکل شایسته‌ای نظر کارشناسی کمیته‌ها و حضور بانوان، جوانان و اقوام را آن‌گونه که وعده داده‌بودم به نتیجه برسانم، شرمنده‌ام. البته هنوز برخی معاونت‌های رئیس جمهور باقی مانده که امید است این کاستی کمی جبران شود. به هر حال، این اولین تجربه و پر از کاستی بود و بی‌گمان در آینده بهبود خواهد یافت. ولی در کنار مشکلات دیگر، برای بنده ادامه راه در دانشگاه را رقم زد. در پیشگاه مردم بزرگ ایران برای ناتوانی خود در پیگیری امور در دالان‌های سیاست داخلی پوزش می‌خواهم. برخی بنده را زودرنج دانسته‌اند. گمان می‌کنم در دوازده سال گذشته در برابر هجمه‌های بی‌سابقه، بیش از بسیاری از مدعیان، صبر و مقاومت نشان داده‌باشم، ولی نسبت به نگرش و نگرانی مردم حساسیت فراوان دارم.
 
واکنش رییس جبهه اصلاحات به استعفای ظریف : حضور شما مزیت‌های بسیاری برای پیگیری مطالبات مردم دارد/ بمانید و ادامه دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر