مجلس از شنبه به بررسی کابینه پیشنهادی می‌پردازد / رئیس‌جمهور به مجلس می‌آید

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی برنامه و کارنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از روز شنبه هفته آینده هر روز حداقل در دو شیفت کاری صبح و عصر، برای رسیدگی به برنامه و کارنامه وزرای پیشنهادی جلسه علنی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با مهر، از تشکیل جلسات علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی کلیات و صلاحیت وزرای پیشنهادی از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: کمیسیون‌های مجلس تا پایان هفته کنونی بررسی سوابق و برنامه گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌ها را مورد بررسی قرار داده و گزارش خود را به هیأت رئیسه ارائه خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از روز شنبه هفته آینده حداقل در دو شیفت کاری صبح و عصر برای رسیدگی به برنامه و کارنامه وزرا جلسه علنی خواهد داشت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور برای دفاع از وزرای پیشنهادی شنبه به مجلس می‌آید، اظهار کرد: در جریان این جلسات، ابتدا موافق و مخالف کلیات صحبت کرده و پس از آن مجلس وارد بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزرا خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر