اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ به تعویق افتاد

به گفته مشاور سرپرست سازمان سنجش، اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ و آغاز فرآیند انتخاب رشته به دلیل تاخیر در دریافت نمرات نهایی سوابق تحصیلی از وزارت آموزش و پرورش به تعویق افتاده است.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: برای اعلام رتبه و انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 1403 منتظر دریافت نمره کل تراز شده سوابق تحصیلی از آموزش و پرورش هستیم.

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با مهر درباره پیگیری داوطلبان درخصوص اعلام رتبه و زمان انتخاب رشته کنکور 1403 گفت: برای اعلام رتبه و انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 1403 منتظر دریافت نمره کل تراز شده سوابق تحصیلی از آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: با توجه به نقش 50 درصدی سوابق تحصیلی در نمره کل آزمون سراسری، تا زمانی که نمره کل تراز شده سوابق تحصیلی داوطلبان به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ارائه نشود امکان تولید نمره کل آزمون، تعیین تراز و رتبه داوطلبان برای انتخاب رشته وجود ندارد.

کریمیان یادآور شد: همانگونه که در اطلاعیه اعلام نتایج اولیه علمی نوبت دوم آزمون سراسری در 15 مراد ماه اعلام شده، نمره کل تراز شده سابقه تحصیلی پس از دریافت از آموزش و پرورش در کارنامه داوطلبان نمایش داده خواهد شد و پس از آن مطابق اطلاعیه ای که منتشر خواهد شد برنامه زمانی اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و همچنین انتشار کارنامه ملاک عمل برای انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 و رتبه داوطلبان در سهمیه و رتبه کشوری اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر