وزیر دفاع اسرائیل: ایران برای حمله بزرگ آماده می شود / اعزام زیردریایی امریکا به منطقه / سران انگلیس، فرانسه و آلمان : ایران به اسرائیل حمله نکند

ارتش امریکا قبلاً اعلام کرده بود جنگنده ها و کشتی های جنگی بیشتری را برای تقویت دفاع از اسرائیل، در منطقه مستقر خواهد کرد.

وزیر دفاع اسرائیل به همتای آمریکایی خود اعلام کرده ایران برای حمله بزرگ آماده می شود.

به گزارش عصرایران، منبع این خبر ، توییت منتشر شده از سوی خبرنگار سایت خبری امریکایی اکسیوس Axios   است.

رویترز نوشت "باراک راوید" خبرنگار سایت خبری امریکایی  Axios  در توییتر نوشت وزیر دفاع اسرائیل (یوآف گالانت) در تماس تلفنی یکشنبه با همتای امریکایی (لوید اوستن) به او گفت آمادگی های نظامی ایران نشان می دهد این کشور در حال مجهز شدن برای حمله گسترده علیه اسرائیل است. این خبرنگار گفت منبع او برای این خبر،  یک منبع مطلع از مکالمه دو وزیر است.

 

آرشیوی -  وزیر دفاع اسرائیل (یوآف گالانت) در کنار همتای امریکایی (لوید اوستن) 

وزیر دفاع اسرائیل: ایران برای حمله بزرگ آماده می شود / اعزام زیردریایی امریکا به منطقه


وزارت دفاع اسرائیل روز دوشنبه در بیانیه‌ای تأیید کرد تماس تلفنی وزیران دفاع اسرائیل و امریکا عصر یکشنبه انجام شد و در آن گالانت و آستین در مورد هماهنگی عملیاتی و استراتژیک و آمادگی ارتش اسرائیل برای مقابله با تهدیدات ایران گفتگو کردند.

 

سران 3 کشور اروپا : ایران به اسرائیل حمله نکند

سران 3 کشور بزرگ اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) از ایران خواستند از حمله به اسرائیل خودداری کند.

به گزارش عصرایران، رهبران بریتانیا، فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی در روز دوشنبه اعلام کردند از ایران و متحدانش می‌خواهند از حملات به اسرائیل خودداری کنند؛ حملاتی که به گفته این سه کشور، تنش‌ها را تشدید می‌کند؛ شانس دستیابی به آتش‌بس در جنگ غزه و آزادی اسیران اسرائیلی در غزه را به خطر می اندازد. 

خبر این بیانیه در وب سایت نخست وزیری بریتانیا منتشر شده است.

 

سه کشور اروپایی آلمان انگلیس فرانسه

این کشورها در این بیانیه افزودند که درگیری ها در غزه باید اکنون متوقف شود و تمامی گروگان های در اختیار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، باید آزاد شوند.

در این بیانیه تاکید شده ساکنان غزه نیازمند رساندن و توزیع کمک‌ها به صورت فوری و بدون مانع» هستند.


دستور اعزام زیردریایی امریکا به منطقه


 وزیر دفاع امریکا دستور استقرار یک زیردریایی مجهز به موشک های هدایت شونده را در خاورمیانه صادر کرد. ارتش امریکا قبلاً اعلام کرده بود هواپیماهای جنگنده و کشتی های جنگی بیشتری را برای تقویت دفاع از اسرائیل در منطقه مستقر خواهد کرد.

این اتفاق به دنبال افزایش تهدیدات و گمانه زنی ها درباره حمله نظامی ایران به اسرائیل انجام می شود.

به دنبال ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، ایران وعده داده از اسرائیل انتقام خواهد گرفت. برخی منابع می گویند ایران می خواهد برای انتقام، دوباره به اسرائیل حمله نظامی مستقیم داشته باشد.

در اوایل سال جاری هم، ایران برای انتقام حمله اسرائیل به ساختمان سفارت خود در دمشق و شهادت شماری از فرماندهان ارشد سپاه، حمله پهپادی و موشکی گسترده ای علیه اسرائیل داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر