آزاد شدن مرد انگلیسی پس از صعود غیرقانونی به برج ایفل

مرد ۳۳ ساله انگلیسی که روز گذشته با بالا رفتن از برج ایفل باعث ایجاد اختلال در امنیت این بنای تاریخی شده بود، پس از بازداشت آزاد شد. با این حال، تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

 پلیس فرانسه شهروند انگلیسی که روز پیش از اختتامیه المپیک 2024 پاریس اقدام به بالا رفتن از برج ایفل کرده بود را از بازداشت آزاد کرد.

به گزارش ایرنا، یک روز قبل از مراسم اختتامیه المپیک پاریس که دیشب برگزار شد، مردی 33 ساله و تبعه انگلیس در حال بالا رفتن از برج ایفل بازداشت شد.

پلیس فرانسه امروز این فرد را آزاد اما اعلام کرد که تحقیقات درباره این پرونده به‌دلیل ورود غیرمجاز به یک مکان تاریخی همچنان ادامه خواهد داشت.

پلیس فرانسه عصر دیروز پس از رویت فردی که بدون پیراهن در حال بالا رفتن از برج 330 متری ایفل بود، اطراف این بنای تاریخی را تخلیه کرد. مشخص نیست که این فرد صعود به ایفل را از چه ارتفاعی شروع کرد اما در بالای حلقه‌های المپیک در بخش دوم ایفل رویت شد. این بخش درست بالای نخستین برجک دیده‌بانی قرار دارد. پلیس بلافاصله مداخله و فرد خاطی را بازداشت کرد.

دادستانی فرانسه پرونده‌ای را با اتهامات به خطر انداختن جان سایرین و ورود غیرمجاز یه یک مکان فرهنگی-تاریخی گشود. برج ایفل در کانون مراسم پرزرق‌وبرق افتتاحیه المپیک بود که روی رود «سِن» برگزار شد اما در مراسم اختتامیه دخالت چندانی نداشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر