حیدری: خستگی دلیل خروج من از برنامه بود، نه چیز دیگر

علیرضا حیدری، قهرمان کشتی ایران، در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون خروج ناگهانی‌اش از برنامه زنده تلویزیونی، گفت که دلیل اصلی این اتفاق خستگی بیش از حد بوده است.

علیرضا حیدری درباره دلیل و علت خروج خود از برنامه تلویزیونی شفاف‌سازی کرد.

به گزارش طرفداری، شب گذشته ویژه‌برنامه شبکه ورزش برای رقابت‌های المپیک 2024 پاریس پخش شد و حسین توکلی و علیرضا حیدری میهمانان این برنامه بودند. در اواسط برنامه وقتی صحبت از اتفاقات تلخ المپیک شد و پس از آنکه علیرضا حیدری با بیان این مسئله که مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی بسیار تلخ بوده است، مجریان این برنامه ناگهان با علیرضا حیدری خداحافظی کردندکه این موضوع ابهامات زیادی را به وجود آورد و فضای مجازی مملو از اما و اگر حول این موضوع شد.

رسانه طرفداری با پرس‌وجو با میثم محمدزاده، یکی از مجریان برنامه مطلع شد که شخص علیرضا حیدری خواهان خروج زودهنگام از برنامه بوده است!

علیرضا حیدری نیز در مصاحبه با ایسنا این مطلب را تأیید کرد و گفت: موضوع آن‌طور که در فضای مجازی مطرح شد نیست و کسی بنده را از برنامه بیرون نکرد. من خودم از مجریان و تهیه‌کننده برنامه درخواست کرده بودم که زودتر پخش زنده را ترک کنم چرا که دیروقت بود و خسته بودم. اینکه کسی گفته باشد من دیگر در برنامه نباشم، این‌طور نبود و من خودم می‌خواستم برنامه را ترک کنم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر