کدام کشورها به قهرمانان المپیک خود پاداش نمی‌دهند؟

شاید باور نکنید اما برخی از کشورهای پیشرفته و قدرتمند در ورزش، به مدال‌آوران المپیکی خود هیچ پاداشی پرداخت نمی‌کنند. بریتانیا، سوئد، نروژ و نیوزیلند از جمله این کشورها هستند که با وجود کسب مدال‌های متعدد در المپیک، از پرداخت جایزه نقدی به قهرمانان خود خودداری می‌کنند.

نام 4 کشور که به مدال‌آوران المپیکی خود پاداش نمی‌دهند فاش شد.

به گزارش فارس، کشورهایی هستند که در المپیک شرکت می کنند و حاضرند به هر یک از ورزشکاران موفق خود هزینه‌های باورنکردنی بپردازند اما از سوی دیگر، برخی از کشورها هستند که به هیچ یک از دارندگان مدال طلای خود به هیچ وجه پاداش نمی‌دهند. آنها حتی یک پنی هم برای پیروزی‌های ورزشکاران به آنها نمی‌دهند.

4 کشور وجود دارند که برای مدال‌آوران المپیک خود جایزه‌ای در نظر نمی‌گیرند. آنها اکنون فاش شده‌اند و یک گروه کاملاً جالب از نام‌ها مطرح شده‌ است.

در حالی که کشورهایی مانند هنگ‌کنگ و ایتالیا جوایز نقدی هنگفتی را به هر المپیکی که بتواند روی سکو برود، اهدا می‌کند، بریتانیا، سوئد، نروژ و نیوزیلند در صورت کسب مدال در بازی‌ها، حتی یک پنی هم به ورزشکاران خود نمی‌دهند.

تیم بریتانیا از نظر تاریخی همیشه عملکرد خوبی در المپیک داشته است و معمولاً در طول بازی‌ها بیش از تعداد انگشت شماری مدال کسب می کند اما به هیچ یک از المپیکی‌های موفق خود جوایز نقدی نمی‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر