پرسپولیس در شوک؛ فروش ستاره قطری پس از اعلام سهمیه خارجی

باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب، تنها چند روز پس از اعلام سهمیه بازیکنان خارجی توسط سازمان لیگ، ستاره قطری خود را به فروش رساند.

 باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب بعد از اعلام تعداد سهمیه استفاده از بازیکنان خارجی توسط سازمان لیگ، اقدام به فروش ستاره قطری خود کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس در شرایطی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر به قهرمانی رسید که تنها یک هفته بعد از این موضوع اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

سرخ‌پوشان در حالی در شوک جدایی سرمربی موفق خود بودند که دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی دو ستاره این تیم نیز از جمع قرمزها جدا شدند و همچنین علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش این تیم نیز قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

در این شرایط نیز عبدالکریم حسن ستاره قطری و مرد سال آسیا در سال 2018 بعد از 6 ماه حضور در پرسپولیس با چند پیشنهاد جالب توجه از قطر مواجه شد که در نهایت از این تیم جدا شد تا سرخ‌پوشان با فروش این بازیکن پول خوبی نصیبشان شود.

باشگاه پرسپولیس به منظور تقویت خود و جذب بازیکنان جانشین به سراغ بازیکنان خارجی رفت آن هم در شرایطی که با توجه به قوانین موجود و دستورالعمل ناظر بر قراردادها به نظر می‌رسید وحدت هنانوف و نبیل باهویی دو بازیکن خارجی این تیم به تعداد بازی‌های مورد نظر نرسیده و بدین ترتیب دو سهیمه لیگ خارجی باشگاه پرسپولیس در فصل جدید سوخته و این تیم نمی‌تواند بازیکن خارجی دیگری را به ترکیب خود اضافه کند.

در این میان باشگاه پرسپولیس شب گذشته بیانیه‌ای را در خصوص وضعیت سهیمه خارجی خود منتشر کرد و اعلام کرد منتظر پاسخ سازمان لیگ است به دنبال این بیانیه سازمان لیگ صبح امروز خبری منتشری که مبنی بر آنکه این سازمان 20 تیر ماه تعداد سهمیه‌های خارجی این تیم را اعلام کرده و همین موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شده است.

نکته جالب و عجیب ماجرا آنجاست که باشگاه پرسپولیس 13 روز بعد از اعلام تعداد سهمیه استفاده از بازیکنان خارجی توسط سازمان لیگ، اقدام به فروش تنها مدافع چپ خود یعنی عبدالکریم حسن کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر