شهداد کرمان همچنان رکوردار گرما در کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان، گفت: همچنان تداوم گرما و افزایش دما را در سطح استان کرمان داریم.

فهیمه راستی، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان، گفت: «امروز شهداد با دمای 38 درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.»
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تاپایان هفته جاری وزش باد نسبتا شدید، همراه با انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار، خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه برای شمال غربی، نیمه جنوبی و نوار شرقی پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: شهداد امروز با دمای 38 درجه سانتیگراد برای بیست و دومین روز متوالی گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.
 
وی افزود: همچنین طی این مدت با تقویت فعالیت مونسون در جنوب شرق کشور، رخداد رگبار باران و رعد وبرق در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان محتمل است و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن روان آب و وزش تندباد‌های لحظه ای، رگبار و رعدو برق بیشتر در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.
 
راستی تصریح کرد: همچنان تداوم هوای گرم و افزایش دما را در سطح استان داریم.
 
وی گفت:از اواخر هفته کاهش دما را در سطح استان داریم.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد طی 24 ساعت گذشته با دمای 50 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای 14 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را 20 درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به 40 درجه سانتیگراد می‌رسد.
 
وی افزود: امروز شهداد با دمای 38 درجه سانتیگراد برای بیست ودومین روز متوالی گرم‌ترین صبح را در کشور داشته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر