دلنوشته برای عموی فوت شده با متن های احساسی و متفاوت

فوت عمو یکی از تلخ ترین اتفاقات در زندگی هر فردی می باشد که در مورد این موضوع متن و جملات نابی گفته شده است به همین خاطر، در این مقاله دلنوشته برای عموی فوت شده را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

دلنوشته برای عموی فوت شده با متن های احساسی و متفاوت

عمو به عنوان یکی از خویشاوندان نزدیک محسوب می شود که پس از پدر حامی بزرگی برای برادر زادههایش می باشد و از دست دادن عمو اندوهناک است که در مورد فوت عمو متن و جملات نابی گفته شده است بنابراین، اگر شما نیز به دنبال دلنوشته برای عموی فوت شده هستید می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دلنوشته های ناب برای عموی فوت شده

در مورد فوت عمو متن های نابی کفته شده است که می توانید در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید به همین خاطر، در ادامه مطلب دلنوسته برای عمو فوت شده را در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید از بین آن ها متن های نابی را انتخاب کنید و به عنوان دلنوشته از ان استفاده نمایید.

دلنوشته برای عموی فوت شده با مفاهیم ناب

متن ناب در مورد عموی فوت شده

از شنیدن خبر فوت عموی عزیزت خیلی ناراحت و متأثر شدم.

امیدوارم خدا به خانواده و اطرافیانشون صبر بده.

روحشون شاد و یادشون گرامی.

*******

کاش میشد فرصت های از دست رفته را جبران کرد

کاش خدا یک فرصت دیگر به من میداد تا قدر عموی عزیزم را بیشتر بدانم

کاش میشد در آغوشش بگیرم و به او بگویم که چقدر برایم عزیز است

*******

جملات در مورد عموی فوت شده با مفاهیم ناب

عموی عزیزتر از جانم!

قاب عکست از آن بالا به من لبخند میزند.

می گویم: خدا جان!

اجازه بده که فقط یکبار دیگر صدایش را بشنوم

و یک بار دیگر او را در آغوش بگیرم.

فیلم‌هایی که از تو ضبط کرده‌ام را می گذارم.

اشک می‌ریزم و صفحه نمایش را در آغوش می‌گیرم.

می‌ترسم کسی سر برسد و بگوید که

دیوانه شده‌ام اما من فقط دلتنگم.

روحت شاد و یادت گرامی باد

*******

عموی عزیزم

تو نیستی و ما هرکدام یک گوشه شهر،

یک طرف این دنیا توی لاک خودمان فرو رفته‌ایم.

انگار دیگر دلیلی برای دور هم جمع شدن نداریم.

حالا نگو که آمده‌ام گلایه کنم.

دست‌هایم را نگاه کن. چشم‌هایم را ببین.

در غصه دوری تو تکیده شده‌اند

و من از این ناراحت نیستم.

حاضرم از این تکیده‌تر و لاغرتر شوم

اما تو را به من برگردانند.

*******

دلنوشته ناب در مورد فوت عمو

جملات ناب در مورد عموی فوت شده

عموی مهربونم،

هنوز هم رفتنت رو باور ندارم،

از وقتی تو رفتی احساس میکنم هیچکس رو ندارم ….

بعد از تو زندگی هیچ صفایی نداره

به خدا سپردمت عموی عزیزم

به امید دیدار

*******

هر چند میدونم تو این شرایط هیچ کلامی

تسلی بخش درد و غم شما و خانوادتون نیست.

ولی خواستم بدونی ما در کنارت هستیم

یاد عموی عزیزت گرامی

*******

متن درباره  عموی فوت شده

قطره قطره اشکی که از چشمام میاد گواهی میده که قلب من از رفتن تو خیلی بد شکسته، خیلی. عموجان، چجوری حس درونم رو بگم وقتی خودم توصیفی براش پیدا نمیکنم. این حس اینقدر عمیقه که نه درد، نه عذاب و نه هیچ کلمه ای مثل اینها نمیتونه اون رو توصیف کنه. فقط بدون که دارم از دوریت از درون تیکه تیکه میشم، قلبم خورد شده و تمام احساسی خوبی که داشتم حالا جاش رو به اون حس داده. عمو جان، فراق تو و این حس داره هر روز بلای بیشتری سر من در میاره و هر روز منو از اونچه که بودم نابودتر میکنه.

*******

عموجان، آغوشت مثل آغوش پدرم بوی امنیت میداد. وقتی که منو در آغوش میگرفتی، احساس میکردم که خدا دو تا فرشته نگهبان برای من آفریده که یکیش پدرمه و یکیش هم تویی. اما خدا خواست که یکی از این فرشته ها دوباره برگردن پیشش و اون تو رو انتخاب کرد. عمو جان، فراقت داره نابودم میکنه، دارم اذیتم میکنه، حالا که تو نیستی منم دیگه حس میکنم اون امنیت همیشگی رو ندارم. تو با سایه مرحمت و مهربونیت همیشه بودی و به من احساس خوب کنارت بودن رو تزریق میکردی اما حالا که نیستی درون من یه حس ناامنی و یه حس بدِ تنهایی شکل گرفته.

*******

جملات ناب در مورد عموی فوت شده

دلنوشته ناب در مورد فوت عمو

عموجان خسته ام، خسته ام از دنیایی که هر باره به شکلی منو عذاب میده. آخه چرا تو؟ چرا تو رو برای عذاب دادن من انتخاب کرد؟ یعنی راه دیگه ای نبود؟ یعنی به شکل دیگه ای نمیتونست از من انتقام بگیره که تو رو ازم گرفت؟ حالا باید دست مریزاد گفت به دنیا چون کارش رو خوب انجام داد و این بار من به معنای واقعی عذاب رو از درونم احساس کردم. عموجانم، رسم روزگار به تو وفا نکرد؛ چه در همون موقع که زنده بودی و چه حالا با گرفتنت از ما اما امیدوارم که در اون دنیا توی بهشتی که خدا آفریده باشی و آرامشی که در این دنیا نداشتی رو اونجا تجربه کنی.

*******

عمو، مهربونی هات، عشقت، از خودگذشتگی هات، بخشندگی ها و دل پاکی هات ازت تا به ابد به یادگار میمونه. خواستم بدونی که برای من جز این ها خاطره دیگه ای به جا نذاشتی. هر بار که با تو رو در رو میشدم و هر بار که باهات بودم اونقدر منو غرق در این احساس های خوب میکردی که هر چی فکر میکنم به یادم نمیاد که خاطره بدی با تو تجربه کرده باشم.

*******

متن ناب درباره فوت عمو

عموجانم، حالا که پیش خدایی شاید بتونی اندکی شادی و آرامش رو تجربه کنی. جای تو توی این دنیا نبود چون این دنیا واسه آدمای خوب زیادی کوچیکه. خدا تو رو برد پیش خودش تا دنیایی بهت بده که به اندازه عظمت دل و قلبی هست که داری. برای همین بهت فوتت رو تسلیت نمیگم چون این دنیا جز درد و ناراحتی چیزی برات در بر نداشت بلکه بهت تبریک میگم چون میدونم توی اون دنیا خدا تو رو در بهشتی که همیشه از اون دم میزد قرار داده و حالا تو در اون طعم واقعی آرامش و لذت رو میچشی.

*******

توی دوره و زمانه الان به هر کی از رابطه عمو و برادرزاده بگی خندش میگیره چون الان دیگه پدر به فرزندش رحم نمیکنه چه برسه به عمو و برادرزاده. اما میخوام بگم توی همین دنیایی که همه از نامردی اون و آدماش حرف میزنن، عموم و من با همه فرق داشتیم. عشقی که میون من و عموم بود بی مثال بود و تا به حال میون هیچ عمو و برادرزاده ای ندیده بودم. اما چه کنیم که این روزگار لعنتی نتونست این عشق رو تحمل کنه و برای همین عمو رو از برادرزاده گرفت. حالا باید به این دنیا دست مریزاد گفت چون عشق درون من رو هم کشت و منو هم یکی مثل خودش و آدماش کرد.

*******

متن ناب در مورد عموی فوت شده

شما همراهان عزیز می توانید با کلیک بر روی دلنوشته درباره ظلم و دلنوشته درباره سکوت جملات نابی را مطالعه کنید و همچنین در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر