ماهان شبکه ایرانیان

وقتی نمی‌دانیم چه بپوشیم، چکار کنیم

گیج شده اید؟ نگران نباشید، این راهنمای تخصصی شما را ناامید نخواهد کرد. زمان برای هیچ کس صبر نمی‌کند

وقتی نمی‌دانیم چه بپوشیم، چکار کنیم

گیج شده اید؟ نگران نباشید، این راهنمای تخصصی شما را ناامید نخواهد کرد.

زمان برای هیچ کس صبر نمی‌کند. همه ما این واقعیت تلخ را می‌دانیم. حالا فرض کنید ساعت 7 صبح است و ساعت بیچاره هم مرتب زنگ می‌خورد و شما با استرس بالایی از خواب بیدار می‌شوید و مهم ترین استرس شما بعد از دیر رسیدن به سر کار، این است که چه لباس مناسبی بپوشید. (البته به شرط اینکه به ظاهر خود اهمیت بدهید!)

اما راه هایی برای شما وجود دارد تا از این زمان کم در صبح نهایت استفاده را بکنید. بله می‌توانید مثل پت و مت هر روز یک لباس بپوشید و خیال خود را راحت کنید اما یک مرد خوش پوش انتظاراتش بالاتر از این حرف هاست.

این راهنما برای شمایی که فرصت کمی دارید و نمی‌دانید چه بپوشید، فوق العاده است. با بنیتا همراه باشید.

آرام باشید، بی خیال!

شما همین الان هم برای سرکار رفتن دیر کرده‌اید و باید به زمین و زمان هم جواب بدهید، حالا چند دقیقه این و آن‌ور چه فرقی می‌کند؟! پس نترسید. از دست دادن کنترل اعصاب‌تان کمکی به شما نمی‌کند و منجر به نتیجه ای که دوست دارید نخواهد شد.

ترس شما را به سمت تصمیمات لحظه ای هدایت می‌کند که می‌تواند سبب شود در مورد لباس تصمیمات شرم آوری بگیرید. هر چقدر آرام تر باشید راحت تر متوجه می‌شوید که چه بپوشید.

به تقویم خود نگاهی بیندازید.

همان طور که وقتی می‌خواهید بروید سوپر مارکت لباس پلوخوری تان را نمی‌پوشید، موقع سر کار رفتن هم قرار نیست لباس های شمال و دریا‌کنار را بپوشید! پس قبل از این تصمیم بگیرید چه بپوشید، بدانید که قرار است کجا می‌خواهید بروید و چکار می‌خواهید بکنید.

درست مثل انتخاب کردن پیچ گوشتی درست برای پیچاندن یک پیچ، مهم ترین نکته برای اینکه معلوم کنید چه می‌خواهید بپوشید، این است که بدانید کجا می‌روید، چکار می‌کنید و قرار است چقدر آنجا بمانید.

حواس‌تان به آب و هوا هم باشد.

علاوه بر موارد بالا شما باید یک نگاهی به بیرون بیندازید و ببینید هوا چطور است. علاوه بر این یک نگاهی به پیش بینی آب و هوا هم بکنید. معلوم نیست بعد از ظهر هم هوا آفتابی باشد. 

اصول ابتدایی، بهترین هستند.

آدم عاقل که چرخ را از نو نمی‌سازد! وقتی زمان کمی در اختیار دارید یا مغزتان قفل کرده و نمی‌دانید چه بپوشید تا خوب به نظر بیایید، دیوانه نشوید!

وقتی مردد هستید، کارهای پیچیده انجام ندهید. همه چیز را ساده و کلاسیک نگاه دارید و از رنگ های خنثی بهره ببرید.

کت سفید با راه راه های قرمز خواننده عزیزتان بنیامین را نپوشید، الان وقتش نیست! به جای این کارها بروید سراغ لباس‌هایی که وقتی می‌پوشید مامان تان می‌گوید: قربون پسر گلم برم! 

منظورم از کلاسیک ، پیراهن های سفید اکسفورد، یک جفت شلوار جین برای عصرها و کتانی های ساده و راحت و یا کفش های چرمی خشک است که هرگز از مد هم نمی‌افتد. این لباس ها پایه‌ی هر جا‌رختی مردانه هستند. هم شکیل هستند و هم مثل آچار فرانسه بدرد همه جا می‌خورند.

خوب این هایی که گفتم همه کلی گویی بود، باید یک نقشه کاملاً مطمئن برای هر موقعیتی که با آن رو به رو هستیم، از قبل آماده داشته باشیم. پس اگر زمان کافی ندارید، با توجه به این موقعیت ها لباس بپوشید:

برای رفتن به دفتر یک شرکت

البته اینکه برای رفتن به دفتر یک شرکت چه بپوشیم، نیازی به داشتن IQ اینشتین ندارد، اداره ها معمولاً برای لباس پوشیدن، یک سری قوانین دارند. که نقطه مشترک آنها پوشیدن کت است. به هر حال جای خلاقیت و تفسیر برای شما باز است.

بهترین انتخاب را انجام بدهید، سراغ کت یقه ملوانی یا کت آبی با یک ردیف دکمه و پیراهن سفید همراه با کفش قهوه ای خشک چرمی یا کفش دربی بروید. اگر اداره دولتی نمی‌روید یک کراوات کمی روشن تر از آبی انتخاب فوق العاده‌ای است. تمام شد، بروید سرکار!

LUIGI BIANCHI MANTOVA AW15

 

وسایل مورد نیاز:

 

برای یک دفتر شبه شرکتی

به میدان مین خوش آمدید! مواظب قدم‌های‌تان باشید. چرا که اگر لباس اشتباه بپوشید، در بهترین حالت تبدیل به سوژه خنده همکاران می‌شوید و در بدترین سناریو ممکن است باعث توبیخ شما بشود!

اگر در این حالت ترکیبی از یک لباس معمولی و حساب شده که باعث راحتی شما می‌شود، را انتخاب کنید، دیگر مجبور نخواهید بود عصبانیت رئیس عزیزتان را ببینید. یک پیراهن سفید آکسفورد زیر یک بلوز کشمیری یا پشمی، شلوار چینو با رنگ خنثی و یک جفت کفش راحتی چرمی که به شما یک ظاهر حرفه ای را بدهد، را انتخاب کنید. 

AQUASCUTUM SS15 

وسایل مورد نیاز:

 

برای آخر هفته ها

خوب حالا آخر هفته است و می‌خواهید با دوستان بروید شمال، اما گاهی اوقات وقتی هیچ قانونی برای لباس پوشیدن نباشد، کار انتخاب کردن سخت‌تر می‌شود! شاید برای شما سخت باشد اگر قرار باشد بروید مجلس ختم، اما حداقل می‌دانید چه بپوشید و چه نپوشید.

آخر هفته ها به طور کلی، به شما آزادی عمل خیلی زیادی را می‌دهد اما ممکن است همین آزادی عمل سبب سرافکندگی شما بشود. در این زمان شما سراغ لباس‌های راحتی می‌روید اما نه باید زیاد هم بی‌احتیاطی کنید. لباس‌هایی مثل: یک تی‌شرت سفید یقه گرد کلاسیک و یک شلوار جین لوله تفنگی ساده به همراه گزینه های اختیاری مثل: یک گرم‌کن خاکستری و یا برای ساعات سردتر روز یک ژاکت شتری به رنگ بژ.

ASOS SS16

وسایل مورد نیاز:

برای شب بیرون رفتن

H&M SPRING 2015

اغلب آقایان در کمد لباس‌شان معمولاً برای شب‌ها 3-4 عدد لباس با رنگ سرد (آبی، خاکستری) دارند که باعث می‌شود تا خلاقیت آنها گل بکند و همین شانس خراب کردن ظاهرشان را بالا می‌برد!

پس کار را برای شما آسان می‌کنم: از نوک پا تا فرق سرتان را با یک خانواده رنگ پوشش بدهید. یک کت چرمی سیاه موتورسواری یا کاپشن بامبر و یک تی‌شرت سیاه یا خاکستری با یک جین تنگ همه جا بدرد می‌خورد. یک جفت چکمه چلسی مشکی رنگ نیز حس ختام مناسبی برای ظاهر زیبا و شیک شما خواهد بود. (فقط در این شب‌های تابستانی مواظب باشید روی این چکمه ها بستنی نریزید!)

وسایل مورد نیاز.

شما موقعی که عجله دارید، برای انتخاب لباس چکار می‌کنید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان