دورانت به پاریس می‌آید؛ ستاره NBA سهامدار پی‌اس‌جی می‌شود

پس از حضور در تمرینات پاری سن ژرمن، حالا کوین دورانت قدمی فراتر گذاشته و قرار است به جمع سهامداران این باشگاه بپیوندد.

 کوین دورانت، ستاره بسکتبال آمریکا، در آستانه خرید بخشی از سهام باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، منابع نزدیک به پاری سن ژرمن امروز، دوشنبه، از یک معامله بزرگ در این باشگاه خبر دادند. خبرنگاران آراِم‌سی اسپورت تأیید کردند که کوین دورانت، ستاره بسکتبال آمریکا، در آستانه خرید سهام اقلیت پاری سن ژرمن است.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسی و نماینده صندوق سرمایه‌گذاری قطر، در تابستان 2011 مالکیت باشگاه پاریسی را به دست آورد. در 7 دسامبر، پاری سن ژرمن فروش 12.5 درصد از سهام باشگاه به گروه آمریکایی Arctos را اعلام کرد.

باشگاه پاریسی همچنین یک همکاری دیگر نیز با کمپانی آمریکایی دیگری دارد. آنها قراردادی با شرکت آمریکایی جردن دارند و نام این کمپانی بر روی پیراهن‌های تیم قرار می‌گیرد.

    حالا گفته شده که کوین دورانت قرار است بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کند. انتظار می‌رود این خبر بزودی به صورت رسمی اعلام شود.

دورانت به پاریس می‌آید؛ ستاره NBA سهامدار پی‌اس‌جی می‌شود

در جریان المپیک پاریس، کوین دورانت از تمرینات پاری سن ژرمن دیدن کرده بود. الخلیفی درباره حضور این بسکتبالیست در تمرینات گفته بود:«این یک افتخار بود که امروز به کوین دورانت خوش‌آمد گفتیم و شاهد اشتیاق او به پاری سن ژرمن و همچنین تمجید او از امکانات ورزشی در مرکز تمرینی جدیدمان بودم.

کوین یک ورزشکار، سرمایه گذار و الگوی الهام‌بخش، چه در زمین و چه در خارج از زمین است. ما به ارتباط او با خانواده پاری سن ژرمن بسیار افتخار می‌کنیم، چون ارزش‌ها و دیدگاه‌های مشترکی داریم.»

تیم پاریسی در حال آماده‌سازی برای شروع فصل 25-2024 است و روز جمعه آینده در اولین مسابقه در لیگ یک به مصاف لوهاور خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر