استقبال باشکوه از قهرمان جنجالی المپیک؛ ایمان خلیف در آغوش الجزایری‌ها

ایمان خلیف، بوکسور الجزایری که پس از فائق آمدن بر حواشی و کسب مدال طلای المپیک پاریس، به کشورش بازگشت، با استقبال گرم و پرشور مردم الجزایر مواجه شد.

 ایمان خلیف، بوکسور الجزایری و جنجالی المپیک پاریس، پس از بازگشت به کشورش، با استقبال پرشور و کم‌نظیری مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، خلیف، 25 ساله، در فینال وزن 66 کیلوگرم زنان، یانگ لیو از چین را شکست داد. در جریان المپیک پاریس، حواشی زیادی پیرامون اینکه ادعا شده بود خلیف دارای کروموزوم‌های مردانه است و نباید در مسابقات زنان شرکت کند وجود داشت.

خلیف پس از پیروزی خود در روز جمعه، در مورد این موضوع تحت فشار قرار گرفت و اظهار داشت:من کاملاً صلاحیت شرکت در مسابقات زنان را دارم. من یک زن هستم مانند هر زن دیگری. من به عنوان یک زن متولد شدم، به عنوان زن زندگی کردم، به عنوان زن رقابت کردم، هیچ شکی در این مورد وجود ندارد.»

استقبال باشکوه از قهرمان جنجالی المپیک؛ ایمان خلیف در آغوش الجزایری‌ها

    امروز، این بوکسور در بازگشت به کشورش با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شد. پس از بازگشت به الجزایر بعد از پایان مسابقات المپیک پاریس، خلیف و هیئت المپیک الجزایر توسط هواداران، خبرنگاران و مقامات دولتی در فرودگاه هواری بومدین در الجزیره مورد استقبال قرار گرفتند.

استقبال باشکوه از قهرمان جنجالی المپیک؛ ایمان خلیف در آغوش الجزایری‌ها

خلیف با لبخند مدال طلای خود را به جمعیت خارج از فرودگاه نشان داد و در حالی‌که آنها با شعارهایشان از این بوکسور حمایت می‌کردند، او با بردن مشت‌هایش به هوا، از تشویق‌ها تشکر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر