پلیس راه مازندران: کندوان تا ساعت ۱۹ امروز سه شنبه مسدود است

محور کندوان برای سومین روز به‌دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته در مسیر رفت و برگشت در محدوده کمرزرد مسدود است و این محدودیت تا ساعت ۱۹ امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان به‌دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته که از روز یک‌شنبه هفته جاری مسدود شده بود، تا ساعت 19 امروز بازگشایی می‌شود.
 
سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محور کندوان برای سومین روز به‌دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته در مسیر رفت و برگشت در محدوده کمرزرد مسدود است و این محدودیت تا ساعت 19 امروز ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: اجرای این محدودیت تا 31 مردادماه طی روزهای یک‌شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه به‌صورت 24 ساعته در دستور کار قرار دارد.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه کندوان در زمان اجرای عملیات مسدود است، تصریح کرد: رانندگان می‌توانید از محور هراز و سوادکوه تردد کنند.
 
جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد خودروها در محورهای کیاسر، هراز و سوادکوه برقرار است، گفت: از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.
 
رئیس پلیس راه مازندران: کندوان تا ساعت 19 امروز مسدود است
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان به‌دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته از روز یک‌شنبه مسدود شده بود، ساعت 19 امروز بازگشایی می‌شود.
 
به گزارش ایرنا، عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته بخشی از اقدامات مربوط به ایمن‌سازی جاده چالوس است که در قالب 2 فاز 50 متری و 150 متری و به طول مجموع 200 متر برای پیشگیری از خسارات و تلفات ناشی از ریزش سنگ در منطقه کمرزرد این محور طراحی شده و توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در حال اجرا است.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 21824434 و 21824420 و با پیش شماره 011 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.
 
طبق آمارها، سالانه بیش از 500 میلیون تردد خودرویی در محورهای مازندران ثبت می‌شود که 11 درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
 
مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.
 
 
 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر