کشف و توقیف خودروهای لوکس در زنجان

در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۵ دستگاه خودروی لوکس قاچاق در منزل یکی از سرکرده‌های این باند در استان زنجان شناسایی و توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی از کشف و توقیف 23 دستگاه خودرو لوکس قاچاق به ارزش 410 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بدری تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه تعداد 5 دستگاه خودروی لوکس قاچاق در منزل یکی از سرکرده‌های این باند در استان زنجان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ حسین بدری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودروهای لوکس در سطح کشور شدند.

وی افزود: با احراز فعالیت مجرمانه این باند در قاچاق، جعل اسناد و مدارک، مراتب شناسایی، دستگیری و توقیف در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه به شناسایی و توقیف تعداد 18 دستگاه خودرو خارجی لوکس متعلق به همین باند در تهران و چند استان دیگر اشاره و عنوان کرد: با اخذ دستور قضایی این خودروها به مقر پلیس امنیت اقتصادی زنجان منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه در این ماموریت 16 متهم دستگیری شدند، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش خودروهای توقیف شده در مجموع بیش از 410 میلیارد تومان برآورد شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر