حمله‌ با چاقو به دختر بچه و زنی در بریتانیا؛ مهاجم میدان لستر لندن دستگیر شد

در ۲۹ ژوئیه نیز «ساوت‌پورت» بریتانیا شاهد حمله ای دیگر با چاقو بود. در این حمله در یک کلاس رقص تابستانی در این شهر سه دختر در سنین شش، هفت و نه ساله به ضرب چاقو کشته شدند و هشت کودک دیگر و دو فرد بزرگسال نیز زخمی شدند.

یک دختربچه 11 ساله و یک زن 34 ساله روز دوشنبه 12 اوت (22 مرداد) در میدان لستر در مرکز لندن با چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش یورو نیوز؛ زن و دختر به بیمارستان منتقل شده‌اند و در حال حاضر تحت درمان هستند. وضعیت فعلی آنها نامشخص است، اما پلیس می‌گوید مصدومیت زن، جدی‌تر از کودک است.

بر اساس اعلام پلیس متروپولیتن لندن، مردی در پیوند با این حمله دستگیر شده و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

پلیس لندن با همرسان کردن فرسته‌ای در این زمینه در شبکه ایکس نوشت: «ما معتقد نیستیم که مظنون دیگری هم (در این رویداد) وجود داشته باشد.»

تصاویر منتشر شده از این واقعه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که پلیس در محل واقعه در نزدیکی یک فروشگاه اسباب‌بازی معروف در میدان لستر، یک حصار حفاظتی ایجاد کرده است. میدان لستر یک مقصد گردشگری پرطرفدار در پایتخت بریتانیاست.

پلیس می‌گوید هنوز برای اظهار نظر درباره این که این حمله تروریستی بوده یا نه، زود است.

در 29 ژوئیه نیز «ساوت‌پورت» بریتانیا شاهد حمله ای دیگر با چاقو بود. در این حمله در یک کلاس رقص تابستانی در این شهر سه دختر در سنین شش، هفت و نه ساله به ضرب چاقو کشته شدند و هشت کودک دیگر و دو فرد بزرگسال نیز زخمی شدند.

بدنبال این حمله مرگبار، احساسات در بریتانیا برانگیخته شد و موجی از شورش و ناآرامی این کشور را فراگرفت و به خشونت‌های راست گرایان افراطی علیه مهاجران دامن زد.

پلیس بریتانیا یک نوجوان 17 ساله را مظنون اصلی حمله در ساوت‌پورت اعلام کرد.

شایع شد که مهاجم نوجوان یک مهاجر و پناهجوی غیرقانونی مسلمان است.

پلیس بریتانیا اما اعلام کرد که وی فرزند والدین رواندایی است که در کاردیف، پایتخت ولز به دنیا آمده و طی 10 سال گذشته ساکن ساوت‌پورت بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر