ماهان شبکه ایرانیان

توسط پژوهشکده علامه طباطبایی(ره)؛

کتاب «۴۰ حدیث فرزند بیشتر» منتشر شد/ شرح مبانی قرآنی خطبه فدکیه

گروه حوزه‌های علمیه: کتاب «۴۰ حدیث فرزند بیشتر» از سوی پژوهشکده علامه طباطبایی در قم منتشر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی، مدیر پژوهش پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: در راستای سخنان مقام معظم رهبری و توصیه ایشان مبنی بر ترویج ازدیاد نسل، این پژوهشگاه اقدام به تالیف و انتشار کتابی با عنوان «40 حدیث فرزند بیشتر» کرده است.

وی ادامه داد: این کتاب در 64 صفحه و به قلم احمد رمضانی تدوین شده و در آن بر ضرورت ازدیاد نسل بر مبنای احادیث شریف تاکید شده است.

شرح مبانی قرآنی فدکیه

عبدی همچنین از چاپ کتاب شرح خطبه فدکیه خبر داد و اظهار کرد: این اثر در سه جلد در استانه چاپ است و در این کتاب مبانی قرآنی خطبه فدکیه در سه دفتر برررسی شده است.

مدیر پژوهش پژوهشکده علامه طباطبایی تصریح کرد: در دفتر نخست موضوع توحید و در دفتر دوم نبوت و ولایت و در دفتر سوم موضوع معاد مورد برررسی و تدقیق نویسنده قرار گرفته است.

زن از دید اسلام و فمینیسم

وی کتاب «زن از دیدگاه اسلام و فمینیسم» را جزء دیگر آثار این پژوهشکده برشمرد و عنوان کرد: سیمای مهدوی از دیگر آثار این پژوهشگاه است.

وی در توضیح این کتاب اظهار کرد: این اثر نوشته حسن حامدی که در 5 فصل تالیف شده است که بخش اول آن به ولایت امام زمان(عج) اختصاص دارد.

سیمای مهدوی

عبدی تصریح کرد: در این فصل دو موضوع ولادت حضرت از نگاه اهل سنت و از نظر شیعه مورد بررسی قرار گرفته است همچنین خصوصیات امام(عج)، معجزات، ظهور و رجعت و پرسش و پاسخ از دیگر فصول این کتاب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان